  • 1. Data: 2012-05-18 11:51:56
    Temat: Gdzie szukać części Videodomofon Urmet DOMUS
    Od: "misio_m" <m...@o...pl>

    Witam,
    poszukuję jakiegoś używanego egzemplarza gdyż padł jeden z takich
    videodomofonów, dokładnie to działa wszystko
    oprócz monitorka. To jest typ w którym monitor stanowi płaska lampa
    kineskopowa, nie wiem czy przestałą działać sama lampa
    czy może padł transformator WN na płytce. Generalnie może ktoś podpowie
    gdzie szukać, lub da namiar na jakiegoś magika
    który nie zedrze za naprawę. Możę jest jakiś słaby punkt tego modelu i
    wiadomo gdzie szukać najczęstszej przyczyny awarii?

  • 2. Data: 2012-05-18 14:11:22
    Temat: Re: Gdzie szukać części Videodomofon Urmet DOMUS
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    "misio_m" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > który nie zedrze za naprawę. Możę jest jakiś słaby punkt tego modelu i
    > wiadomo gdzie szukać najczęstszej przyczyny awarii?

    Może tu

    http://www.aval.com.pl/

    --
    Włodek