eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodystare auta › Re: stare auta
  • X-Received: by 2002:a81:4987:: with SMTP id w129mr77150631ywa.5.1564576109006; Wed,
    31 Jul 2019 05:28:29 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:4987:: with SMTP id w129mr77150631ywa.5.1564576109006; Wed,
    31 Jul 2019 05:28:29 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer
    03.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!b26no9643077qtq.0!n
    ews-out.google.com!a5ni653qtd.0!nntp.google.com!b26no9643066qtq.0!postnews.goog
    le.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 31 Jul 2019 05:28:28 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5d41837d$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.217.23.179;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 31.217.23.179
    References: <5d3aef2f$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d3b0759$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <3rodmpo8w92f.116oavaumags9$.dlg@40tude.net>
    <5d402c32$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d4031f1$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d413f80$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d41837d$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: stare auta
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Wed, 31 Jul 2019 12:28:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2218
    X-Received-Body-CRC: 2335437939
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2660856
    [ ukryj nagłówki ]

    Dojeżdżanie auta przy zachowaniu dobrego stanu technicznego to raczej pozytywne
    zjawisko. Inwestycja w zasoby naturalne musi się zwrócić ale w Europie zachodniej o
    ile ktoś nie ma znajomego mechanika koszta są wysokie i ludzie się poddają kupując
    nowe. Weźmy klasyczne Passeratti startuje w życie w DE robi 200/300 tkm wpada w ręce
    tureckich i zaczyna nowe życie w PL gdzie o ile nie trafi w ręce cebuli co skąpi na
    serwis spokojnie dociagnie do pół bańki. O ile producent nie zaprogramował
    samozniszczenia będzie jeździć dalej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: