  • Data: 2019-07-31 14:00:42
    Temat: Re: stare auta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-07-30 o 14:00, J.F. pisze:
> [...]
    jednymi-z-najstarszych-aut-w-europie

    > [...]
    -denmarks-car-registration-tax

    >OK, zrozumiałem. Zatem to potwierdza moją tezę, że raczej jeżdżą
    >szrotami :-)

    Moze tak: ta oplata utrudnia import uzywanych oraz eksport uzywanych.
    Wiec zeby ktos jezdzil szrotem, to ktos musi kupic nowe, w salonie, za
    250% ceny :-).

    No i jak pisza, ze sredni wiek wynosci 8.2 roku, to ktos musi jezdzic
    16-letnimi.
    Z uwagi na odpad pewnej czesci przez wypadki, to sie pewnie okaze ze
    przecietne auto dojezdza 20 lat.

    No i jezdza ... rowerami :-)

    Ale jak tak patrze w przypadkowe miejsce
    https://goo.gl/maps/28MEWdVddoJuF4XF7

    Nie widac tu wielu szrotow.
    Stolica, bogata dzielnica, wysokie oplaty parkingowe ?

    J.