  • 21. Data: 2020-04-21 20:15:04
    Temat: Re: stacje oszukuja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsABA6C4AE1FC50budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >No i co z tego ze zmiennie pala?
    >Zmiennie = nieoszacowalnie (niewyliczalnie)?

    Raz 6, raz 8, a jak po miescie to i 11.
    Nie odwaze sie obrazac dystrybutora na podstawie przejechanych km.

    spalone litry w/g komputera tez maja rozrzut w stosunku do
    dystrybutora.

    Co najciekawsze - spalanie w/g komputera czasem sie rozni o wyliczenia
    z jego litrow i jego km ...

    >No dokładnie, 300kkm przejechałem tym autem i nie wiem ile ma
    >zbiornik.
    >Wez ty sie puknij...

    Zakladam, ze nigdy nie wyjezdziles do konca. Chyba, ze to LPG.

    >Nominalnie to on ma 80 ale wchodziło wiecej.
    >Ale nie 90, pomijam juz to ze takie tankowanie musiałoby oznaczac ze
    >przyjechałem dokładnie na ostatniej kropli paliwa a tak nigdy nie
    >robię
    >bo szkoda pomp paliwa.

    Czyli nominalnie to ma 80, a wchodzilo 84+to co na dnie.
    Taka to i dokladnosc ... 10% ?

    Czyli kierownik ? :-)

    J.

  • 22. Data: 2020-04-21 21:23:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z tamtych czasów pamiętam, jak podjechałem na stację Dużym Fiatem jeszcze z benzyną w
    baku i weszło około 46 litrów, przy czym
    generalnie od oparów pustego pod korek było w dużaku 45 l.
    CPN przy Miedzianej, już nie ma.

    -----
    > od czasow malucha to samochody sa zbyt nieregularne, aby sprawdzic samodzielnie
    dystrybutor.

  • 23. Data: 2020-04-21 21:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Raz 6, raz 8, a jak po miescie to i 11.
    > Nie odwaze sie obrazac dystrybutora na podstawie przejechanych km.
    >
    > spalone litry w/g komputera tez maja rozrzut w stosunku do
    > dystrybutora.

    Ale ten rozrzut tez jest losowy czy raczej stały?
    Bo moje auta maja te przekłamania wzglednie stałe.
    A po wymianie wtrysków pokazuja idealnie.

    > Co najciekawsze - spalanie w/g komputera czasem sie rozni o wyliczenia
    > z jego litrow i jego km ...

    Trudno powiedziec gdzie przekłamanie - wiesz skad bierze ilosc zuzytego
    paliwa?

    > Zakladam, ze nigdy nie wyjezdziles do konca. Chyba, ze to LPG.

    Oczywiście ze nie bo diesle nie lubia wyjezdzania do zera.
    I co to zmienia?

    > Czyli nominalnie to ma 80, a wchodzilo 84+to co na dnie.
    > Taka to i dokladnosc ... 10% ?

    Bardzo duzo paliwa akurat do tego auta wchodziło juz po odbiciu.
    To zalezy od auta - do ducato moze litr wchodzi a tam wchodziło bardzo
    duzo.

    > Czyli kierownik ? :-)

    Moze kierowniczka? Nie wiem, sprawdz jak cie to interesuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 24. Data: 2020-04-21 23:06:32
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 11:59:58 UTC-5 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A jest legalizowany zeby pokazywał dokładnie?

    We usa i kanadzie pokazuje dokladnie.
    No, co do 1-2 km/h w calym zakresie. wiec sporo lepiej niz europejskie.

    Tez sie zdziwilem ale tak jest.

  • 25. Data: 2020-04-23 20:54:59
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-21 15:03, T. wrote:

    > Koło mnie była stacja Pegaza. Zawsze na niej tankowałem - wchodziło mi
    > na maks 48 l (oczywiście nigdy nie wyjeździłem paliwa do zera). Po
    > przejęciu stacji przez BP (chyba to jednak akcyza) mój zbiornik z dnia
    > na dzień powiększył się do 52 l. :-)

    A cena?