  • Data: 2011-07-27 22:07:46
    Temat: Re: ssanyong musso klucz do opuszczania zapasu
    Od: "Franc " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Citroenach kosz opuszcza się kluczem do kół. Albo jest normalna śruba
    taka jak w kołach albo tak jak w Xantiach śrubę odkręca się drugą stroną
    klucza

    Albo się każe przyspawać do tej debilnej śruby od kosza nakrętkę rozmiaru łba
    śruby od kół i też odkręca się kluczem do kół. :) Tak kazałem zrobić w mojej
    Xantii, bo z tym wynalazkiem nie mogłem współpracować.

    Pzdrw
    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    Niczym niewyróżniający się IMK P7 SWB, ASS
    Szary Modus z D4F