-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!news.mixmin.net!zen.net.uk!dedekind.
zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 06 Jun 2011 22:00:24 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [śruby] ;) tym razem nakretka amortyzatora:)
References: <isid9t$tu3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
In-Reply-To: <isid9t$tu3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 41
Message-ID: <4ded31d4$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.121.137
X-Trace: 1307390420 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2438 83.11.121.137:3453
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2373988
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-06 13:22, Michał Gut pisze:
> w ladze (?) jest miejsce na imbus - niestety proba odkrecenia kluczem i
> imbusem jednoczesnnie sie nie powiodla... imbus sie wyrabia.
A wystaje Ci tam trochę gwintu ponad nakrętkę którą masz odkręcić?
Bo ja to robiłem tak, że nakręcałem od góry lekko drugą nakrętkę, lekko
przyspawałem, luzowałem tą właściwą, odcinałem spaw, odkręcałem obie.
Jak nie wystaje Ci gwint, to trzeba odżałować imbus, włożyć, przyspawać,
odkręcić nakrętkę, odciąć imbus (trochę zostaw, będziesz mógł od teraz
kontrować dokręcaną nakrętkę kluczem nasadowym łapiąc za wystający
kawałek imbusa).
Jak nie masz spawarki, to możesz próbować poxipol, ale w sumie bez sensu
bo schnie 24h,
AFAIR i tak masz amortyzator do wywalenia, więc jak zdemontujesz
kolumnę, to możesz go łapać żabą od spodu między zwojami sprężyny żeby
się nie kręcił.
> jestem juz bliski wkur...
Pierwszy raz rozbierasz samochód? ;)
> i zaraz zamowie nowe sprezyny i nowa zwrotnice
> i nie bede sie bawil w te pierdoly bo i tak musze zamowic czesci i tak.
> korozja zezarla lozysko amortyzatora. 2 lata moze by jeszcze pojezdzil z
> tym ale nie bede ryzykowac...30pln za sztuke to nie dramat:P
Ogólnie jak się ma stare padło, to należy je albo sprzedać, albo zrobić
taki remont jaki zaczynasz ;)
Zawieszenie to w sumie ten element który różni to co fajnego jest w
nowym aucie jak się wyjeżdża z salonu, a takim już leciwym, wytelepanym.
Jak się w samochodzie wymieni amortyzatory, sprężyny, tuleje gumowe (nie
radzę ich pomijać, zwłaszcza że tanio można dorobić poliuretany),
wytelepane sworznie, końcówki itp., to nagle samochód się robi nie do
poznania. Prowadzi się jak nówka, przestaje stukać, pukać i ogólnie robi
się prawie jak nowy.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.11 22:06 Czarek Daniluk
- 06.06.11 23:16 Michał Gut
- 06.06.11 23:50 Michał Gut
- 07.06.11 00:37 Tomasz Pyra
- 07.06.11 10:48 aqhara
Najnowsze wątki z tej grupy
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu