  • Data: 2010-02-27 22:18:54
    Temat: Re: sprzetowy kontroler raid
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mariusz Kruk napisał:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"

    > Ależ oczywiście. Po prostu w tym wątku parę osób, które mają
    > doświadczenie z produkcyjnymi systemami, gdzie to naprawdę może mieć
    > znaczenie, stara się z uporem godnym lepszej sprawy pokazać ci, że
    > chcesz stracić pieniądze.
    > Ale jak chcesz, to twoja osobista tragedia.

    Zadna tragedia. Skoro juz dyskusja zmierza w celu kto wie lepiej co dla
    mnie dobre, to jednak bede obstawal, ze dla mnie lepsze to co ja uznam
    za dobre. Przyszedlem tu po rade jaki kontroler, a nie czy mam kupic czy
    nie. Jesli do montazu HD ( i innych rozrywek) wydajac 500 wtopie a
    wydajac 1000 bedzie dobrze dzialac, to wydam tysiac. Nie pracuje w Zabce
    na kasie. Zadna tragedia. Od ust sobie nie odejme.