  • 1. Data: 2010-02-23 00:23:40
    Temat: sprzetowy kontroler raid
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    poleccie jakis niedrogi kontroler raid 0 do peceta :)

    bede sobie skladal szybkiego kompa... :)

  • 2. Data: 2010-02-23 05:32:02
    Temat: Re: sprzetowy kontroler raid
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Tue, 23 Feb 2010 01:23:40 +0100, zielony bazyliszek wrote:

    > poleccie jakis niedrogi kontroler raid 0 do peceta :)
    >
    > bede sobie skladal szybkiego kompa... :)

    mdadm
    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    It is easier to get forgiveness than permission.

  • 3. Data: 2010-02-23 06:56:40
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"
    >poleccie jakis niedrogi kontroler raid 0 do peceta :)

    /dev/brain

    >bede sobie skladal szybkiego kompa... :)

    Tzn?

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 4. Data: 2010-02-23 07:31:51
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-02-23 05:32, Artur Frydel wrote:

    > mdadm

    W temacie masz jak byk, że "sprzętowy" - jest to określenie
    dziwne (jak "sprzętowy" firewall), ale chyba dosyć oczywiste,
    więc mdadm chyba pod to nie podchodzi?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 5. Data: 2010-02-23 07:34:07
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-02-23 00:23, zielony bazyliszek wrote:
    > poleccie jakis niedrogi kontroler raid 0 do peceta :)
    >
    > bede sobie skladal szybkiego kompa... :)

    W MSA30 jest całkiem fajny i relatywnie tani
    kontroler RAID, jednak musisz mieć całość (np. MSA 1500CS starter
    ma całkiem przyzwoitą cenę); jak podłączysz tanimi światłami,
    to nie wyjdzie tak drogo...

    p.s. wypada podać, na ile dysków, jakich dysków, co chcesz uzyskać.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 6. Data: 2010-02-23 08:50:52
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Mariusz Kruk napisał:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"
    >
    > /dev/brain

    > Tzn?

    Noooooo ona poczatek zaloze raid 0 :)
    Nigdy tego nie robilem, wiec mam ochote poeksperymentowac
    Poniewaz kupilem druga plyte identyczna z ta co mam juz w pececie
    podstawowym, to chce zlozyc cos podobnego tylko z raidem i zobaczyc jakw
    praktyce sie sprawdzi :)
    Dyski juz mam WD griny 640GB z 64mb casza - sztuk dwie :)

  • 7. Data: 2010-02-23 08:51:37
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik DooMiniK napisał:

> [...]
    > to nie wyjdzie tak drogo...
    >
    > p.s. wypada podać, na ile dysków, jakich dysków, co chcesz uzyskać.

    no raid 0 podstawowy, 2 dyski :) chce domowego peceta z raidem :)

  • 8. Data: 2010-02-23 08:53:10
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    > W temacie masz jak byk, że "sprzętowy" - jest to określenie
    > dziwne (jak "sprzętowy" firewall), ale chyba dosyć oczywiste,
    > więc mdadm chyba pod to nie podchodzi?

    Co powiecie na cos takiego... Tanie (najtansze)
    http://preview.tinyurl.com/yf2lqf5

    ael chyba bedzie lepsze niz "wbudowane" w plyte rozwiazania?

  • 9. Data: 2010-02-23 09:12:13
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"
    >Noooooo ona poczatek zaloze raid 0 :)

    Ale po co?

    >Nigdy tego nie robilem, wiec mam ochote poeksperymentowac

    To kup cokolwiek.

    >Poniewaz kupilem druga plyte identyczna z ta co mam juz w pececie
    >podstawowym, to chce zlozyc cos podobnego tylko z raidem i zobaczyc jakw
    >praktyce sie sprawdzi :)

    Ale do czego?

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 10. Data: 2010-02-23 09:20:22
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Mariusz Kruk napisał:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"
    >
    > Ale po co?

    Poeksperymentowac?

    > To kup cokolwiek.

    Wole zapytac, niektore rzeczy tutaj grupowicze odradzaja, inne polecaja.
    Ja nie kieruje sie ceną jako priorytetem. JAk sie okaze, ze dowiem sie,
    iz kotroler za 200 pln to kupa wieksza od takiego za 500 to kupie taki
    za 500. A jak sie okaze, ze ten za 200 i taki za 500 to wlasciwie ten
    sam lowend, ale lepszy od rozwiazan on-board to kupie za 200. Itp.

    Do domu :)