  • Data: 2010-02-27 22:16:25
    Temat: Re: sprzetowy kontroler raid
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mariusz Kruk napisał:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"
    >
    > Montaż HD, to jednak cokolwiek co innego niż wymieniałeś wcześniej,
    > jeśli mnie starcza pamięć nie myli.

    Domowe zastosowanie. Weszly TV HD, weszly handycamy HD, hobbysci chca
    miec filmik z ferii zmontowany w 7 minutowy teledysk do pokazywania, a
    nie w 3 godziny raw materialu :)

    > Jeśli chodzi np. o kontrolery oparte o Sil31xx, to są to jak najbardziej
    > pseudo-RAID-y.

    Dobrze wiedziec. Czyli na jaki chip patrzec?

    > Sorry, alboś troll, alboś dureń.

    Znaczy jak ktos ma kase i woli ja wydac raz na kontroler niz przepalic
    jako fajki to troll?

    Nawet jak wydam 1000 na kontroler, z ktrprego bede zadowolony przez dwa
    lata, to ile mnie to wyjdzie miesiecznie? Tyle co flaszka sredniodobrej
    wodki raz na miesiac?