  • Data: 2010-02-26 11:32:43
    Temat: Re: sprzetowy kontroler raid
    Od: Onufry Zagloba <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lut, 22:15, ToMasz <t...@g...pl> wrote:

    > Do eksperymentów postaw soft-raida0. Bedziesz
    > miał w praktyce wydajność prawie taką samą jak z hardwarowego. Bedzie to
    > wydajność w konkretnych przypadkach siegająca 200% wydajności jednego
    > dysku.

    Byłbyś tak miły i podał nieco więcej konkretów o tym software RAID?
    Tzn. interesuje mnie przepis jak go sworzyć pod XP. Znalazłem jakieś
    poradniki ale albo mówią o tworzeniu pod Linuchem albo są dość mętne w
    opisie.

    Konkretniejszy opis to:
    http://www.techimo.com/articles/index.pl?photo=149
    Ale nie mogę w tym momencie sprawdzić czy to działa a jak się już za
    to zabiorę to chciałem to skończyć ;-)

    I na koniec przepraszam za NTG.

    Onufry Zagłoba