  • Data: 2011-03-30 20:41:46
    Temat: Re: sprzet z usa 110 v
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@N...SPAM.spammers.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-30 21:33, Zakarm pisze:

    > O qrwa ale masz glupiom babe zeby za swietlowke UV placic tyle kasiory.

    Mnie co innego trapi. To są lampy UV-C i z tego co widzę, trzeba całą
    łapę wsadzić do środka, żeby utwardzić lakier na paznokciach. Wkładanie
    skóry pod UV-C to najlepszy sposób na wyhodowanie czerniaka.

    Z resztą, po jaką to wszystko cholerę? Przez stulecia kobiety używały
    lakierów schnących w powietrzu, a teraz nagle UV-C potrzeba do
    utwardzenia lakieru??? Może to robota UE? Lakiery schnące w powietrzu
    zatruwają środowisko, więc lepiej narażajmy zdrowie kobiet. Ciekawy
    jestem co jeszcze wymyślą. Może ogniowe cynkowanie paznokci?