  • 11. Data: 2009-01-23 15:59:31
    Temat: Re: sprzet do odtwarzania 1080p30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Habeck Colibretto pisze:

    > Nie mam zamiaru płacić za sprawdzenia czy działa. :)
    > KMP w końcu przecież będzie musiał działać na kilku rdzeniach... mam
    > nadzieję. :)

    Potestuj Media Player Classic Home Cinema - trochę korzysta już z
    wielowątkowości. (http://xvidvideo.ru)

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    |- "They are alone. They are a dying people. We should let them pass." |

  • 12. Data: 2009-01-26 18:43:44
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 23.01.2009, o godzinie 16.59.31, na pl.comp.pecet, Andrzej Libiszewski
    napisał(a):

    > Potestuj Media Player Classic Home Cinema - trochę korzysta już z
    > wielowątkowości. (http://xvidvideo.ru)

    Daje radę. od 65 do 75% zużycia procesora w trakcie odtwarzania 1080 mkv.
    Dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*