    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 02 Jun 2020 10:59:59 GMT

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Teraz na mnie kolej;)

    Co do ciebie to ja mam zagwozdke do której nie mam czasu podejsc.
    Twoje wyliczenia sprawiły ze teraz zastanawiam sie czy:
    - cała dostepna woda musi spasc w opadach? W sumie to by było bez sensu
    bo przeciez spora czesc jest ciagnieta spod ziemi, przelatuje i wraca
    pod ziemie, spływa etc. dlaczego w swoich wyliczeniach uznałes ze cała
    woda = woda dostepna w opadach?
    - naukowcy wskazujacy duze obciazenie planety hodowla krów przesadzili
    z szacowaniem ilosci potrzebnej wody bo ogolnie chcieli wskazac na ich
    duzy zły wpływ (potrzebne jedzenie, miejsce, wydalanie gazów
    cieplarnianych)
    - i jeszcze pare innych :)

    Niemniej nasza dyskusja przynajmniej była merytoryczna wiec jak tylko
    znajde troche wiecej czasu na zdoktoryzowanie sie z tematu to na pewno
    do niej wróce.

    Niemniej patrzac na zdanie swiata naukowego wydaje sie ze panuje
    konsensus - jemy za duzo miesa ogolnie, jemy zdecydowanie za duzo krów
    (w szczegolnosci).

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis