    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    <o...@l...harvard.local> <20200530142138.4c281536@mateusz>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed281a9$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed2895b$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed2be7d$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed38375$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5ed3faa5$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ed4f3ad$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 01 Jun 2020 14:40:12 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2020 o 14:25 KrzysiekSX <k...@u...gdzies> pisze:

    > popieram zdanie, że wolę manual :) ale ja nie znoszę po prostu, jak auto
    > sobie coś tam samo kombinuje, a szczególnie jak robi inaczej niż ja bym
    > zrobił (np. zmienia sobie biegi nie wtedy kiedy ja bym zmienił, włącza
    > wycieraczki itp.)
    > Miałem automata: nie zepsuł się, biegi zmieniał szybciej niż ja w
    > manualu, tylko generalnie mnie irytował, bo robił to w złych momentach.
    normalna sprawa, nie wszytsko jest dla wszystkich - cytując grupowego
    klasyka :-)
    Ale może automat robił to odpowiednio, Ty masz może złe nawyki? :-)

    > I nie dało się prosto ruszyć na lodzie lub po zasypaniu w śniegu.
    To nie automat winny tylko ESP lub inny ASR.
    Automat można "rozbujać" - jest na to stosowny zapis w instrukcji. Ale
    trzeba najpierw wyłączyć kontrolę trakcji/system antypoślizgowy.

    > Mnie osobiście nie dotknął taki problem, ale widziałem filmiki, jak w
    > innych samochodach po kilku próbach ruszenia/jeździe na sypkim/śliskim
    > system łapał error i włączał tryb awaryjny... zajebiście po wypadzie na
    > narty wracać na lawecie do serwisu, żeby wyłączył tryb awaryjny.

    Wszystkie automaty jakimi jeździłem miały tryb "ręczny" - różnie
    ralizowany, na wypadek ciągnięcia przyczepy, zjazdu,podjazdu itp.
    Być może jakaś stara konstrukcja tego nie ma, nie wiem, nie trafiłem.

    TG