  • Data: 2020-06-01 23:09:04
    Temat: Re: sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.06.2020 o 07:21, Uzytkownik pisze:

    > Następny, który się urwał z choinki. Weź się ogarnij! :)
    >
    > W tym wątku nie chodzi o podatek PCC, ale o podatek dochodowy od
    > sprzedanego samochodu przed upływem 6 miesięcy od jego nabycia i płaci
    > się go od kwoty, która stanowi różnicę między kosztami zakupu, a ceną
    > sprzedaży.

    wiem o jaki chodzi, nie dziwi mnie tylko - w przeciwieństwie do
    większości osób w tym wątku, to pytanie. Są podatki, których nie płacisz
    od dochodu, więc człowiek nieobeznany ma uzasadnione wątpliwości czy
    podatku nie zapłaci. Bo zapłaci np. przy sprzedaży domu przed upływem 5
    lat- chyba nawet gdy na nim nie zarobi

    Lukasz