eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysprzedawane auta.Re: sprzedawane auta.
  • Date: Wed, 05 May 2010 10:48:40 +0200
    From: Piotr Jurczak <p...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedawane auta.
    References: <hrgos7$4f8$1@usenet.news.interia.pl>
    <4bdbfa40$0$19183$65785112@news.neostrada.pl> <hrgtta$epr$1@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <hrh0dt$ldr$1@news.onet.pl>
    <4bdc1420$1@news.home.net.pl> <hrh4ov$2e2$1@news.onet.pl>
    <4bdc2949$1@news.home.net.pl> <hrhccq$ldc$1@news.onet.pl>
    <4bdc4e27$1@news.home.net.pl> <hrhjm8$6r6$1@news.onet.pl>
    <4bdc5430$1@news.home.net.pl> <hrhm3h$c4h$1@news.onet.pl>
    <4bddb220$1@news.home.net.pl> <hrkd6q$79a$1@news.onet.pl>
    <hrm159$irp$1@news.onet.pl> <hrm3g4$o0g$1@news.onet.pl>
    <hrmb68$deb$1@news.onet.pl> <hrmcfj$gj9$1@news.onet.pl>
    <hrmcqf$hbg$1@news.onet.pl> <hrmgoo$1h1$1@news.onet.pl>
    <hrojh6$i4$1@news.onet.pl> <hrq2vv$db4$1@news.onet.pl>
    <hrr3b4$4kc$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <hrr3b4$4kc$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 100504-2, 2010-05-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 195.117.26.42
    Message-ID: <4be130e9$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1273049321 195.117.26.42 (5 May 2010 10:48:41 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 39
    X-Authenticated-User: j...@i...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277518
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-05-05 08:31, Jurand pisze:

    >> Nie jest zaszyfrowany, można go odczytać w prost. Ale żeby zapisać -
    >> wymagany jest klucz autoryzujący.
    >

    Jak samochód zapisuje przebieg w czasie jazdy ?
    Musi ożywać klucza szyfrującego z każdym kilometrem ?
    Po co komplikować proste rzeczy, chcesz widzieć bluescreeny na przedniej
    szybie. To co jest wyświetlane na liczniku samochodu nie jest istotne,
    ważny jest stan techniczny, blachy.
    Pozdrawiam
    PJ

    > A jeśli wylutujesz z ECU pamięć, na programatorze zmienisz zawartość i
    > wlutujesz znowu?
    >
    >>> Jeśli go w jakikolwiek sposób da się z tego kompa ściągnąć - no to
    >>> już masz po liczniku.
    >>
    >> Bardzo wiele urzadzen w przemyśle i Twoim domu zawiera firmware w
    >> procesorach, którego odczyt jest niemożliwy za nawet bardzo grube
    >> pieniądze. Na tej zasadzie bazuje caly przemysł embedded i stojąca za
    >> nim kasa. Nikt nie kupi mikrokontrolera który nie potrafi skutecznie
    >> chronić zawartości swojej pamięci przed skopiowaniem. Dlatego
    >> producenci _bardzo_ się starają i utrudniają reverse engeneering jak
    >> tylko mogą. Naprawde, byle jaki kontroler za 5zł obecnie jest
    >> wystarczająco zabezpieczony przed wszelkimi atakami hobbystycznymi
    >> typu "kabelek Pana Kazia". Musisz ciąć obudowę i czytać wprost z
    >> krzemu lub stosować np. niezwykle skomplikowane analizy poboru mocy
    >> podczas pracy czy generowanych zakłóceń. Wszystko w cenie
    >> nieoplacalnej dla dresa z komisu który potrzebuje zarobić pare stówek
    >> więcej.
    >
    > Jak Ci już pisałem - tym się naprawdę nie zajmują obecnie "dresy z
    > komisu". Jesteś nie na bieżąco ;)
    >
    > Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: