  • 1. Data: 2010-07-09 11:19:55
    Temat: [sprzedam/kupie] sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650
    Od: Bablor <b...@o...pl>

    Witam,
    czas na zmiany, tak wiec:

    ODDAM ;)
    Aprilia Pegaso 650 '98
    ma swoje latka, 81tys km i nie jest "wizualnie idealna" (nowa owiewka
    przednia to ok 1200zl, jesli kogos bola rysy), ale lata dzielnie i
    wyciaga tyle co napisali w katalogu :) zadnego picia oleju, pocenia, czy
    innych takich paskudztw.
    W zeszlym roku generalka silnika - wymienione uszczelki, przewody paliwa
    i chlodziwa, reszta byla cacy. Oczywiscie regulacja gaznikow, zaworow i
    inne takie standardy przegladowe.
    W tym tygodniu wymienilem plyny.
    Z dodatkowych zabawek: grzane manetki, wysoka szyba Puig, wyprawowe
    kufry aluminiowe ze stelazem.
    Do tego jeszcze pare drobiazgow jak np. zapasowe klocki hamulcowe.
    poprzedni wlsciciel tez z precli :)
    cena wywolawcza 8tys.
    foto dla zainteresowanych na prv
    do obejrzenia w Bialymstoku
    (dodam tylko ze najpierw kupuje, potem sprzedaje - nie chce zostac bez moto)

    PRZYJME ;)
    DL 650?
    sam nie wiem.. chodzily mi po glowie Thundercat, maly Bandyta, SV650...
    ale ostatnio znowu trafilem na "lekki teren" i chyba zostane w temacie,
    czyli maly V-strom.
    (zastanawialem sie tez nad duzym, ale 170cm wzrostu nieco mnie w tym
    temacie ogranicza)
    Innym korzystnym ofertom tez sie chetnie przyjrze ;]
    cenowo.. mysle ze cos ok 13tys.

    BTW: ma ktos na zbyciu dzieciece ciuchy moto? tak na 150cm wzrostu, buty 39.

    pozdrowki
    Bablor

    ***
    Piotrek Wiechetek
    Pegaso 650
    Bialystok

  • 2. Data: 2010-07-09 13:32:26
    Temat: Re: sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 9, 1:19 pm, Bablor <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > kufry aluminiowe ze stelazem.
    > Do tego jeszcze pare drobiazgow jak np. zapasowe klocki hamulcowe.

    Hmm, XT660X 2006 kupilem w zeszlym roku za 11 tys. Jak bedziesz chcial
    naprawde sprzedac to daj znac.

> [...]
    > sam nie wiem.. chodzily mi po glowie Thundercat, maly Bandyta, SV650...
    > ale ostatnio znowu trafilem na "lekki teren" i chyba zostane w temacie,

    Poszukaj na forumach informacji o zywotnosci tych silnikow. Jako
    ciekawostke dodam ze maly Wisrom z jakiegos powodu jest lekutko
    skastrowany i ma tuleje powlekane ceramika, SV-ka zas nie. Pokombinuj
    dlaczego. Niby lepiej miec ceramike z tym ze jest ona bardzo wrazliwa
    na zasiarczone paliwo, a takie wlasnie mamy dzieki importowi ponad 90%
    surowca z Rassiji.
    Maly bandyta nie ma zawieszenia i kosztuje drogo w przegladach
    (czestotliwosc - mowie o "olejaku"). Bylbys srodze zawiedziony trakcja
    a i dynamika po zwawym singlu nie baudzo podpasuje.
    Thundercata w dobrym stanie ze swieca szukac.
    Sugerowalbym VFR (jesli cos ST), lub Trampka/Afryke jesli kusza
    bezdroza. To "pewniaki": jesli kupisz sztuke dbana, nie najtansza i
    nie od analfabety, bedziesz zadowolony z niezawodnosci.
    Moszna takze rozejrzec sie w europejskiej egzotyce (KTM, BMW, Aprilia,
    Ducati). Te motocykle maja wiecej charakteru, sa bardziej
    specjalizowane do tego co mialyby robic, choc czesciej trapione
    drobymi usterkami. Znaczy, trzeba to lubic lub miec dosyc ryzu.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

  • 3. Data: 2010-07-09 13:58:31
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 09 Jul 2010 13:19:55 +0200) ktos podajacy sie za Bablor
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > temacie ogranicza)
    > Innym korzystnym ofertom tez sie chetnie przyjrze ;]

    Poszukaj DL1000 mam ten silnik w moim SV, jest boski :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 4. Data: 2010-07-09 19:48:29
    Od: marider <m...@g...pl>

    Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Fri, 09 Jul 2010 13:19:55 +0200) ktos podajacy sie za Bablor
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    O, wrociles z morza? ;)

    Jak chcesz DL 1000 to kumpel ma na sprzedaz, troche trzeba przy nim
    porobic ale za to sprzet nowy :) Wal na priv.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 5. Data: 2010-07-10 07:21:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-09 13:19, Bablor pisze:

> [...]
    > czyli maly V-strom.
    > (zastanawialem sie tez nad duzym, ale 170cm wzrostu nieco mnie w tym

    Bezedura. Moj niewysoki kumpel tez chcial DL650 i w koncu kupil KLV1000
    (DL1000). Roznica niemal zadna i koles swietnie sie na nim odnajduje.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-07-10 09:31:35
    Od: Bablor <b...@o...pl>

    Kefir pisze:
    > ciekawostke dodam ze maly Wisrom z jakiegos powodu jest lekutko
    > skastrowany i ma tuleje powlekane ceramika, SV-ka zas nie. Pokombinuj
    to faktycznie ciekawe... :/ do tej pory tylko ochy i achy slyszalem...
    poza podobno malo precyzyjna skrzynia

    > Thundercata w dobrym stanie ze swieca szukac.
    no wlasnie, 2003 to byl koniec produkcji, prawda?

    > Sugerowalbym VFR (jesli cos ST),
    no to teraz mi zamieszales w glowie!
    te VFRrki (od 2002?) podobaja mi sie strasznie, ale myslalem ze sa duuzo
    drozsze, a tu prosze, na allegro 15tys daje juz jakis wybor
    Jednak strach... przede wszystkim moc - po niecalych 50 koniach to
    jednak spory skok.
    Sliczna jest, ale to juz tylko asfalt i to w miare gladki, prawda?

    >lub Trampka/Afryke jesli kusza
    trampek byl opcja zamiast pegaso. nowy mi sie nie podoba ale starsze..
    Afryka to jednak chyba ciezkie bydle, prawda?
    W ciezki teren niby nie jezdze, ale podobala mi sie opcja bezstresowego
    zjazdu w polne drogi od czasu do czasu.

    > Moszna takze rozejrzec sie w europejskiej egzotyce
    o KTM za bardzo nie myslalem, bo oni chyba bardziej hardcoreowe moto
    robia? Z Aprilii to chyba tylko Pegaso, ale nowe sa brzydkie :P
    BMW nieuzasadniono drogie, a Ducati w zasadzie bez serwisu, przynajmniej
    w mojej okolicy.
    Nowy Tiger mi sie pogoba (stary byl brzyydal), ale to nowy, wiec $ :/

    ide sie leczyc z VFRy :P

    pozdr
    Bablor

  • 7. Data: 2010-07-10 12:01:21
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "Bablor" <b...@o...pl> wrote in message news:i19elq$ngj$1@news.onet.pl...

> [...]
    > spory skok.
    > Sliczna jest, ale to juz tylko asfalt i to w miare gladki, prawda?

    Przejedz sie lepiej, bo ta moc, elastycznosc i ciag na niskich obrotach VFR
    to w przypadku V-TEC bardziej legenda, choc nie wiem jak starsze.
    Przesiadlem sie na taka z 35-konnej maszyny i jakos mnie nie przerazila,
    raczej wialo nuda.
    Silniejszych wrazen doswiadczam na LC4, choc oczywiscie pdedkosci nie te.
    Tomek

  • 8. Data: 2010-07-12 06:03:26
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On Jul 10, 11:31 am, Bablor <b...@o...pl> wrote:
    > Kefir pisze:> ciekawostke dodam ze maly Wisrom z jakiegos powodu jest lekutko
    >
    > to faktycznie ciekawe... :/ do tej pory tylko ochy i achy slyszalem...
    > poza podobno malo precyzyjna skrzynia

    Przebiegi pomiedzy remontami, no, powiedzmy wymianami pierscieni moga
    byc nieoczekiwanie male.

> [...]
    > jednak spory skok.
    > Sliczna jest, ale to juz tylko asfalt i to w miare gladki, prawda?

    O urodzie nie dyskutuje ;) Nie badz catalogue boy - wsiadz i sie
    przewiez. Dla porownania: mam 108 km w trzech cylindrach i 48 w
    singlu. Zgadnij ktore jest bardziej narowiste i wsciekle, oczywiscie w
    bezposrednim porownaniu. Jazda singlem to dobra szkola, mocy sie nie
    boj, staraj sie jedynie unikac nadwagi.

> [...]

    > w mojej okolicy.
    > Nowy Tiger mi sie pogoba (stary byl brzyydal), ale to nowy, wiec $ :/

    O urodzie nie rozmawiam. Nowy, prawie ideal motocykla. Swietna
    zawiecha, kulturalna charakterystyka, prowadzenie mniamusne -
    posluszny woli kierownija jak supermoto. W ciagu ostatnich paru lat
    wlasnie ta koza zrobila na mnie najbardziej pozytywne wrazenie.

    > ide sie leczyc z VFRy :P

    Po_co? Znajdz dobra sztuke i sie pobaw z dwa latka.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

  • 9. Data: 2010-07-12 08:45:33
    Od: Bablor <b...@o...pl>

    Kefir pisze:

    > Przebiegi pomiedzy remontami, no, powiedzmy wymianami pierscieni moga
    > byc nieoczekiwanie male.
    cholerka, no to mnie nie zachwyca :/

    > O urodzie nie dyskutuje ;) Nie badz catalogue boy - wsiadz i sie
    yhy, chetnie, zawsze i na wszystkim. tylko daj mi okazje ;)

    > boj, staraj sie jedynie unikac nadwagi.
    no i tu tez moze byc gorzej po Pegasce - maly strom jest ciezszy chyba
    ze 20kg, duzy jeszcze z dyche :/

    jakby kto widział jaką dobrą niedrogą używkę (2007 to chyba pierwszy
    "nowy"), to poproszę o info, bo na allegro w zasadzie tylko starsze
    no i Tigerek lekki jak Pegaska ;]

    > Po_co? Znajdz dobra sztuke i sie pobaw z dwa latka.
    moze i nieglupi pomysl... ino wlasnie wrocilem z weekendowego wypadu
    miejscami zaliczajac polne drogi i troche mi sie szosowki odechcialo

    inna sprawa ze oprocz Pegaso (ktora jednak w na tych odcinkach byla
    bezkonkurencyjna mimo obladowanych skrzynek) rade daly: kilkunastoletni
    Intruder1400, jeszcze starsza/zabytkowa CB400 i nie wiem czy nie
    najdzielniej Zipp Shock 50 (no teraz juz 72ccm ;))

    tak czy inaczej jakby kto slyszal o okazji potestowania czegos na
    podlasiu to prosze o sygnal ;]

    pozdro
    Bablor
    ***
    Piotr Wiechetek
    Pegaso650-na wydaniu
    Bialystok

  • 10. Data: 2010-07-22 08:02:55
    Od: Bablor <b...@o...pl>

    nowa opcja: co wiecie o TDM 850/900 i czy kto nie chce sie takowej pozbyc?
    lzejsze to od dl, do ziemi jakos siegam, mocy trochi ma - jakby nie
    mialo jakis genetycznych niespodzianek to byloby chyba niezle
    pozdr
    Bablor