    From: Bablor <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650
    Date: Sat, 10 Jul 2010 11:31:35 +0200

    Kefir pisze:
    > ciekawostke dodam ze maly Wisrom z jakiegos powodu jest lekutko
    > skastrowany i ma tuleje powlekane ceramika, SV-ka zas nie. Pokombinuj
    to faktycznie ciekawe... :/ do tej pory tylko ochy i achy slyszalem...
    poza podobno malo precyzyjna skrzynia

    > Thundercata w dobrym stanie ze swieca szukac.
    no wlasnie, 2003 to byl koniec produkcji, prawda?

    > Sugerowalbym VFR (jesli cos ST),
    no to teraz mi zamieszales w glowie!
    te VFRrki (od 2002?) podobaja mi sie strasznie, ale myslalem ze sa duuzo
    drozsze, a tu prosze, na allegro 15tys daje juz jakis wybor
    Jednak strach... przede wszystkim moc - po niecalych 50 koniach to
    jednak spory skok.
    Sliczna jest, ale to juz tylko asfalt i to w miare gladki, prawda?

    >lub Trampka/Afryke jesli kusza
    trampek byl opcja zamiast pegaso. nowy mi sie nie podoba ale starsze..
    Afryka to jednak chyba ciezkie bydle, prawda?
    W ciezki teren niby nie jezdze, ale podobala mi sie opcja bezstresowego
    zjazdu w polne drogi od czasu do czasu.

    > Moszna takze rozejrzec sie w europejskiej egzotyce
    o KTM za bardzo nie myslalem, bo oni chyba bardziej hardcoreowe moto
    robia? Z Aprilii to chyba tylko Pegaso, ale nowe sa brzydkie :P
    BMW nieuzasadniono drogie, a Ducati w zasadzie bez serwisu, przynajmniej
    w mojej okolicy.
    Nowy Tiger mi sie pogoba (stary byl brzyydal), ale to nowy, wiec $ :/

    ide sie leczyc z VFRy :P

    pozdr
    Bablor