    From: Kefir <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650
    Date: Fri, 9 Jul 2010 06:32:26 -0700 (PDT)

    On Jul 9, 1:19 pm, Bablor <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przednia to ok 1200zl, jesli kogos bola rysy), ale lata dzielnie i
    > wyciaga tyle co napisali w katalogu :) zadnego picia oleju, pocenia, czy
    > innych takich paskudztw.
    > W zeszlym roku generalka silnika - wymienione uszczelki, przewody paliwa
    > i chlodziwa, reszta byla cacy. Oczywiscie regulacja gaznikow, zaworow i
    > inne takie standardy przegladowe.
    > W tym tygodniu wymienilem plyny.
    > Z dodatkowych zabawek: grzane manetki, wysoka szyba Puig, wyprawowe
    > kufry aluminiowe ze stelazem.
    > Do tego jeszcze pare drobiazgow jak np. zapasowe klocki hamulcowe.

    Hmm, XT660X 2006 kupilem w zeszlym roku za 11 tys. Jak bedziesz chcial
    naprawde sprzedac to daj znac.

    > PRZYJME ;)
    > DL 650?
    > sam nie wiem.. chodzily mi po glowie Thundercat, maly Bandyta, SV650...
    > ale ostatnio znowu trafilem na "lekki teren" i chyba zostane w temacie,
    > czyli maly V-strom.

    Poszukaj na forumach informacji o zywotnosci tych silnikow. Jako
    ciekawostke dodam ze maly Wisrom z jakiegos powodu jest lekutko
    skastrowany i ma tuleje powlekane ceramika, SV-ka zas nie. Pokombinuj
    dlaczego. Niby lepiej miec ceramike z tym ze jest ona bardzo wrazliwa
    na zasiarczone paliwo, a takie wlasnie mamy dzieki importowi ponad 90%
    surowca z Rassiji.
    Maly bandyta nie ma zawieszenia i kosztuje drogo w przegladach
    (czestotliwosc - mowie o "olejaku"). Bylbys srodze zawiedziony trakcja
    a i dynamika po zwawym singlu nie baudzo podpasuje.
    Thundercata w dobrym stanie ze swieca szukac.
    Sugerowalbym VFR (jesli cos ST), lub Trampka/Afryke jesli kusza
    bezdroza. To "pewniaki": jesli kupisz sztuke dbana, nie najtansza i
    nie od analfabety, bedziesz zadowolony z niezawodnosci.
    Moszna takze rozejrzec sie w europejskiej egzotyce (KTM, BMW, Aprilia,
    Ducati). Te motocykle maja wiecej charakteru, sa bardziej
    specjalizowane do tego co mialyby robic, choc czesciej trapione
    drobymi usterkami. Znaczy, trzeba to lubic lub miec dosyc ryzu.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660