  • Data: 2010-07-22 10:55:23
    Temat: Re: [sprzedam/kupie] sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650
    Od: Bablor <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hejka

    Qlfon pisze:
    > Wysoki środek ciężkości trochę utrudnia jazdę na początku
    ale to wszystkie enduraki tak maja chyba? czy ten wybitnie?

    >zastanawiałem czy nie kupić 900
    mi wlasnie o ten chodzi.. juz na wtrysku i w ogole :) od 2004
    sztywniejszy przod i inne takie

    > Co do porównania z DL - jeździłem dużym DL i wg. mnie to zupełnie inna
    > para kaloszy - TDM jest znacznie bardziej szosowym motocyklem.
    hm, to juz odrobinke gorzej, bo czasem te szutry mi sie zdarzaja...

    > W teren to nie bardzo - jednak masa robi swoje
    dziwne - katalogowo DL sa duzo ciezsze (co zreszta mnie od nich odstrasza)

    > Poszukaj w okolicy kogoś kto ma
    no wlasnie chcialbym a tu dupa :/

    > Poszperaj na http://www.carpe-tdm.net/ipb/ i
    > http://jbx9.free.fr/tdm/index.php (przeróbki) - kopalnia wiedzy:)