  • Data: 2010-07-09 11:19:55
    Temat: [sprzedam/kupie] sprzedam Pegaso 650, kupie DL 650
    Od: Bablor <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    czas na zmiany, tak wiec:

    ODDAM ;)
    Aprilia Pegaso 650 '98
    ma swoje latka, 81tys km i nie jest "wizualnie idealna" (nowa owiewka
    przednia to ok 1200zl, jesli kogos bola rysy), ale lata dzielnie i
    wyciaga tyle co napisali w katalogu :) zadnego picia oleju, pocenia, czy
    innych takich paskudztw.
    W zeszlym roku generalka silnika - wymienione uszczelki, przewody paliwa
    i chlodziwa, reszta byla cacy. Oczywiscie regulacja gaznikow, zaworow i
    inne takie standardy przegladowe.
    W tym tygodniu wymienilem plyny.
    Z dodatkowych zabawek: grzane manetki, wysoka szyba Puig, wyprawowe
    kufry aluminiowe ze stelazem.
    Do tego jeszcze pare drobiazgow jak np. zapasowe klocki hamulcowe.
    poprzedni wlsciciel tez z precli :)
    cena wywolawcza 8tys.
    foto dla zainteresowanych na prv
    do obejrzenia w Bialymstoku
    (dodam tylko ze najpierw kupuje, potem sprzedaje - nie chce zostac bez moto)

    PRZYJME ;)
    DL 650?
    sam nie wiem.. chodzily mi po glowie Thundercat, maly Bandyta, SV650...
    ale ostatnio znowu trafilem na "lekki teren" i chyba zostane w temacie,
    czyli maly V-strom.
    (zastanawialem sie tez nad duzym, ale 170cm wzrostu nieco mnie w tym
    temacie ogranicza)
    Innym korzystnym ofertom tez sie chetnie przyjrze ;]
    cenowo.. mysle ze cos ok 13tys.

    BTW: ma ktos na zbyciu dzieciece ciuchy moto? tak na 150cm wzrostu, buty 39.

    pozdrowki
    Bablor

    ***
    Piotrek Wiechetek