  • Data: 2010-04-01 14:26:44
    Temat: Re: sprzedam GSXR1000K5 [OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iguan007 pisze:
    > "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote in message

    > Ale to niekoniecznie musi byc potomstowo czy obowiazki "domowe". Z czasem
    > hobby sie zmienia..

    Dobrze prawisz, kupilem sobie 2 lata temu psa - wystawowo/sportowego i
    weekendy juz na co innego mi zajmuje niz jazda motocyklem, no chyba ze
    wystaw/zawodow/szkolen nie ma jakich fajnych w tym czasie to sadzam
    tylek na R1. Sorry - sadzalem a co bedzie dalej... zobaczymy bo na
    owczarku na pewno nie polatam jak sie cieplo zrobi ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki