  • Data: 2010-04-02 12:22:04
    Temat: Re: sprzedam GSXR1000K5
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek K. pisze:

    > haha.
    > Z dala od standardow unijnych i ludzi, ktorym sie wydaje,
    > ze obyczaje krajow "zachodnich" sa jedynie sluszne.
    > Ale dlugo by opowiadac :).
    Zdecydowanie mimo, ze to zla cecha, zazdroszcze Ci mozliwosci pobytu
    tam. Innego niz oferowane "wycieczki" 2 tygodniowe..

    > A co? Psul sie?
    Na szczescie nie mialem,nie mam i nie bede mial. Ale na temat ktm
    wyrobilo mi sie zdanie kiedy jezdzac z kumplami po
    lasach/zwirowniach/rzekach itp. Jedynymi motocyklami sprawiajacymi
    klopoty byly KTM ale moze to kwestia uzytkownikow a nie motocykli ;)

    > Nie chodzi o moc, ale poczucie wolnosci.
    > Zreszta podejrzewam, ze 60km/h po lesie = 200 po asfalcie
    > pod wzgledem wrazen z jazdy :).
    Dobrze podejrzewasz, ba jestem pewien ze po jezdzeniu w lesie 60-80.
    Powrot na asfalt 200 bedzie wydawal sie bezsensu :)

    > Na Meksyk ok, ale sprobuj wjechac SAMEMU do Kolumbii/Brazylii na moto
    > ze znaczkiem BMW. Pewnie sie da, ale po co sie stresowac.
    > Lepiej sie "wtopic w tlum".
    To musisz miec motocykl jaknajbardziej skurwialy z wygladu a jak
    najbardziej sprawny mechanicznie.

    > No dokladnie. Zastanawiam sie po co komu 260 kg enduro
    > napchane elektronika. Chyba tylko do pojezdzenia po Europie,
    > a do pojezdzenia po Europie to lepszy jest gixer.
    Ech jaka zgodnosc. Najbardziej mi sie podobaly GS1200/KTM990 spotykane
    na autobahnach czy w szwajcarii obwieszone dodatkami Touratecha jak
    choinki.. Z tym, ze na asfalcie niczym sie to nie roznilo od pajacy
    wozacych swe HD na zloty na lawetach :)

    > Wszystko przez marketing i wykreowany sztucznie obraz, ze
    > tego wlasnie potrzebujesz.
    Nie, nie potrzebuje. Na szczescie jestesmy chyba na to odporni i dlatego
    szukamy tego "jedynego" dobrego motocykla.

    > Ktos kiedys powiedzial (chyba Kapuscinski), ze dzisiejsza
    > wiedza o swiecie jest wykreowana calkowicie przez media
    > na ich potrzeby.
    No i znowu masz racje.

    > I to prawda. U mnie w pracy pare osob balo sie do mnie
    > zblizyc po powrocie z Mehhhiko, ze na pewno mam
    > swinska grype, bo w TV pokazali, ze w 20 mln Mexico City
    > 200 osob zmarlo. No i w ogole taka bieda tam (pewnie
    > puscili w TV pare obrazkow).
    Jak we wszystkim -generalizowanie jest bezsensu. Wystarczy tylko
    wiedziec na co wybiorczo patrzec i juz jest latwiej.

    > To samo jest z motocyklami - stworza 300 kg enduro,
    > dziennikarz zrobi wielki test po 10 000 km i dumnie
    > stwierdzi, ze jego wielki test dowiodl ze jest to
    > calkowicie bezawaryjny motocykl. No i ludzie leca,
    > bo w gazecie napisano, ze sie nie psuje.
    Ba! jeszcze rzeczony "redaktur" dostaje od importera/dealera odpowiednia
    "nagrode" i nawet najwieksza ch*jnia sie okaze wysmienitym sprzetem.
    Jak ktos mi powie ze GS1200 jest doskonalym motocyklem turystycznym to
    go (niezaleznie kto nim bedzie ;) ) wysmieje.
    Majac okazje pojezdzic tym "czyms" widze tylko jedno w BMW pracuja
    BOGOWIE marketingu ktorzy potrafia wszystko..
    Ale to ze szmal rzadzi swiatem to juz niestety wiem od dawna. :D

    --
    pozdr
    Rogal