  • Data: 2010-04-02 10:57:03
    Temat: Re: sprzedam GSXR1000K5
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał:
    > Taki to pozyje..

    haha.
    Z dala od standardow unijnych i ludzi, ktorym sie wydaje,
    ze obyczaje krajow "zachodnich" sa jedynie sluszne.
    Ale dlugo by opowiadac :).

    > Ja tam mam uraz do KTM ;)

    A co? Psul sie?

    >Bierz Yamahe tylko w tejze Jamasze bedziesz mial po gixerze wrazenie, ze
    >ktos przywiazal kotwice z titanica i ciagniesz ja za soba.

    Nie chodzi o moc, ale poczucie wolnosci.
    Zreszta podejrzewam, ze 60km/h po lesie = 200 po asfalcie
    pod wzgledem wrazen z jazdy :).

    > BMW GS800 jakby nie byl tak najebany elektronika nieodporna na "wiedze" to
    > tez fajny motur by byl.

    Na Meksyk ok, ale sprobuj wjechac SAMEMU do Kolumbii/Brazylii na moto
    ze znaczkiem BMW. Pewnie sie da, ale po co sie stresowac.
    Lepiej sie "wtopic w tlum".

    > Nie ma juz motocykli enduro niestety, tak naprawde albo sa przerosniete w
    > mase wynalazki

    No dokladnie. Zastanawiam sie po co komu 260 kg enduro
    napchane elektronika. Chyba tylko do pojezdzenia po Europie,
    a do pojezdzenia po Europie to lepszy jest gixer.

    Wszystko przez marketing i wykreowany sztucznie obraz, ze
    tego wlasnie potrzebujesz.
    Ktos kiedys powiedzial (chyba Kapuscinski), ze dzisiejsza
    wiedza o swiecie jest wykreowana calkowicie przez media
    na ich potrzeby.
    I to prawda. U mnie w pracy pare osob balo sie do mnie
    zblizyc po powrocie z Mehhhiko, ze na pewno mam
    swinska grype, bo w TV pokazali, ze w 20 mln Mexico City
    200 osob zmarlo. No i w ogole taka bieda tam (pewnie
    puscili w TV pare obrazkow).
    Szkoda tylko, ze w jeden weekend majowy wiecej
    ginie kierowcow w Polsce niz tam na grype ;-),
    a jakby pokazac Meksykanom pare obrazkow
    z Nowego Portu w Gdansku, to tez by stwierdzili,
    ze w tej Polsce to jeszcze wieksza bieda i w dodatku przez
    10 miesiecy w roku panuja ciemnosci deszczowo-sniezno-mgliste.

    To samo jest z motocyklami - stworza 300 kg enduro,
    dziennikarz zrobi wielki test po 10 000 km i dumnie
    stwierdzi, ze jego wielki test dowiodl ze jest to
    calkowicie bezawaryjny motocykl. No i ludzie leca,
    bo w gazecie napisano, ze sie nie psuje.

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)