  • Data: 2010-03-31 15:15:23
    Temat: Re: sprzedam GSXR1000K5
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał:
    > Patrz watek: "motocykl z poza sieci dilerskiej rejestracja"

    Dzieki! Przeczytalem, czyli wynika, ze w sumie problemow nie ma,
    trzeba tylko zwrocic uwage na dokumentacje.
    Podobna sprawe przechodzilem po imporcie auta z USA -
    tez musialem wyrabiac karte pojazdu itp., ale ku mojemu zdziwieniu
    wszystko (wlacznie ze zmiana kierunkowskazow na "europejskie")
    zajelo mi TYLKO 1 dzien, a spodziewalem sie wielodniowej walki
    w urzedach.

    > Znając Ciebie - to weź moto właśnie od nich lub im podobnych - będziesz
    > miał "dyskusji", które przecież tak "lubisz" i "przyciągasz" - na maxa!

    Nie wiem o co Ci chodzi? Ja lubie "dyskusje"?
    To Ty tu ciagle paplesz o niczym ;-). Ja sie pojawiam srednio
    raz na pol roku.

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)