-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 02 Nov 2014 15:10:36 +0100
From: MarcinJM <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: sprzedac czy jezdzić...
References: <54550571$0$5717$65785112@news.neostrada.pl>
<p...@4...net>
<5455ca38$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<1k9nzqp1h7hyj$.j0mfgcumht7l.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <1k9nzqp1h7hyj$.j0mfgcumht7l.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <54563b5d$0$18079$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-31-174-160-209.play-internet.pl
X-Trace: 1414937437 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18079 31.174.160.209:2418
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548456
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-11-02 11:59, Tomasz Pyra pisze:
> Bo piaskowanie jest upierdliwe jak mało co.
Bo ja wiem.... jeśli ma być zachowana jakość, to pomimo upierdliwości
jest to najskuteczniejsza, najszybsza i najtansza metoda (włącznie z
osłonięciem niepiaskowanych elementów).
> W pracach blacharsko-lakierniczych chodzenie na skróty daje "efekty" jak
> mało gdzie.
> A to niestety dzieje się wszędzie - źle przygotowana powierzchnia,
> niezmatowiona, nieodtłuszczona i potem wszystko do bani.
Dokładnie, niestety czasem klientowi cieżko wytłumaczyć, że poprzednio
auto było kiepsko zamatowane/wyczyszczone do lakierowania i musze to
wszystko zebrac do fabrycznego podkładu, abym mogl udzielić gwarancji na
powłokę.
Jak sie upiera ze nie chce, to się żegnamy, nie bede odstawiał koziny
dla paru groszy.
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.14 16:24 Cavallino
- 02.11.14 17:31 uciu
- 02.11.14 17:48 Czesław Wiśniak
- 02.11.14 17:59 tá´Ź
- 02.11.14 18:44 Tomasz Pyra
- 02.11.14 18:51 Tomasz Pyra
- 02.11.14 20:27 RadoslawF
- 02.11.14 21:36 MarcinJM
- 02.11.14 21:44 MarcinJM
- 03.11.14 09:32 Maciek
- 03.11.14 10:28 J.F.
- 03.11.14 12:49 k...@g...com
- 03.11.14 12:52 k...@g...com
- 03.11.14 12:55 Kamil 'Model
- 03.11.14 13:33 abn140
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=