  • 21. Data: 2009-11-13 13:38:58
    Temat: Re: splitter clone+ - porażka
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2009-11-13 14:07:45
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 13 Nov 2009 01:29:43 -0800 (PST), Magotim napisał(a):

    > No właśnie dlatego zapewne sam przyznasz że tytuł tej grupy
    > dyskusyjnej powinien nosić nazwę np. "Splitter Clone+ wrażenia"

    Ta grupa dyskusyjna nazywa się pl.rec.telewizja, natomiast "splitter
    clone+ - porażka" jest tytułem tzw. wątku.
    Tytuł wątkowi nadaje jego twórca i w tym wypadku tytuł ten jest jak
    najbardziej uzasadniony.

    > albo
    > "splitter Clone+ działanie" lub coś innego (neutralnego) w tym stylu a
    > nie od razu że to niewypał.

    To, co napisałeś, byłoby słuszne w przypadku forum, które stanowi coś w
    rodzaju bazy wiedzy, ale nie w przypadku grupy dyskusyjnej, która (jak
    sama nazwa wskazuje) służy głównie do dyskutowania na określone tematy.

    > Pewnie sam Pan DeSola przyzna mi racje że
    > tytuł tej grupy dyskusyjnej jest zbyt ostry i że raczej zniechęca
    > innych do dyskusji i coś im sugeruje.

    Tytuł wątku wcale nie zniechęca do dyskusji, a tylko do zakupu
    urządzenia, które okazało się bublem.
    Gdy splitter zacznie poprawnie działać także innym użytkownikom, nie
    tylko Tobie, to na pewno wtedy ukażą się także pozytywne komentarze na
    jego temat.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2009-11-16 07:14:39
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    DeSola pisze:

    > Spoko nie ma sprawy, naprawdę nie wiem czemu tak jest że mi nie działa (może
    > w sklepie mieli jakies wadliwe sztuki) , ale u mnie nie hulało mimo prób ze
    > sprzedawcą który też wymiękł, bo był pewny swego, jest tak jakby prąd nie
    > dochodził do karty. Ta sama karta po wsadzeniu w fergusona od razu się
    > zapalała i działała tylko z pvr nie chciało chodzić - nie mam się z czego
    > cieszyć bo się napaliłem na ten sprzęt i teraz jestem w kropce (drugi abo?)
    > Sprzedawać splitterów na razie nie zamierzam =)
    >
    > pozdrawiam
    > M.

    jak masz już spliter udaj się do innego punktu i sprawdz na innych
    dekoderach.
    takie może proste pytanie, ale czy te karty są obustronne?
    rf100 są, a jakby te były jedno - to może odwrotnie?
    choć ja myśle, że może coś nie tak z czytnikami, niełączą
    dobrze piny lub ograniczony prąd. w jednym punkcie penie mają
    z jednej dostawy i akurat może trafione pod tym względem.
    jak już je masz i jesteś nastawiony to nie poddawaj się.
    z rf100 nigdy nie miałem problemu, więc pewnie z tymi to przypadek

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 24. Data: 2009-12-15 12:45:02
    Od: Zbychu_37 <z...@w...pl>

    Witam,

    A no było coś z tymi nowymi spliterami. Mnie osobiście to nie dotknęło
    ale dostałem newsletter od firmy u której kupowałem swojego Clona że
    urządzenia oraz oprogramowanie zostały poprawione i, że już nie ma
    problemów z PVRami cyfry jak i również nie ma już problemów z Ferguson
    fk-6900 cr, ariva 200, ariva 100. Myślę, że zajeli się dość szybko tym
    problemem. Pozdrawiam wszystkich.