  • 1. Data: 2009-11-05 07:13:31
    Temat: blu ray z wyjsciem analogowym
    Od: "termos" <t...@i...pl>

    witam

    przymierzam sie do zakupu odtwarzacza blu ray z dts hd oraz dd hd na
    pokladzie i analogowym wyjsciem. chcialbym wykorzystac moj stary amplituner
    yamahy rx640 oraz 5 glosnikow w tym 2 pokazne fronty JPW 1010 (po 2
    niskotonowe 16,5cm). nie posiadam subwoofera gdyz pomieszczenie dosc male
    (ok 16m) i nie stac mnie na dobry subwoofer, basu mam wystarczajaco. slucham
    glownie koncertow . kiedys robilem maly test , podlaczylem do zestawu suba
    Kody sw1000 no i niestety dzwiek pogorszyl sie znacznie, basu prawie nie
    przybylo a ten wydobywajacy sie z suba przypominal dudnienie ze studni,
    przypominajace dzwiek z tub samochodowych, ogolnie wiecej szkody niz
    pozytku.
    a teraz do rzeczy . moglbym podlaczyc blu ray z ampli po optyku i w
    amplitunerze przeniesc dolne pasmo do frontow, tak jak do tej pory , lecz
    nie uzyskam dzwieku w jakosci hd. czy istnieja odtwarzacze ktore umozliwiaja
    skonfigurowanie wyjsc analogowych tak by dolne pasmo zostalo przeniesione do
    centrali i wszystko hulalo w 5.0 hd? czy rzeczywiscie gra jest warta
    swieczki i warto inwestowac w dekodery dts hd , true , master i bog wie
    jakie jeszcze na pokladzie czy to rzeczywiscie slychac czy to tylko
    marketingowy belkot? czy moze lepiej zainwestowac w zestaw glosnikow 7.1 za
    1500 zl z certyfikatem THX ((

    pozdrawiam
    rafal

  • 2. Data: 2009-11-05 07:49:59
    Temat: Re: blu ray z wyjsciem analogowym
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > nie uzyskam dzwieku w jakosci hd.

    A jaki to jest dźwięk w jakości hd?

  • 3. Data: 2009-11-05 09:13:46
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    Robert_J pisze:

    > A jaki to jest dźwięk w jakości hd?

    A Ty przespałeś ostatnie dwa lata?

  • 4. Data: 2009-11-05 09:29:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    MF[PL] wrote:

    > A Ty przespałeś ostatnie dwa lata?

    Zdaje się, że nie piszemy tu o bełkocie marketoidopodobnym? Więc co to
    jest dźwięk w jakości HD?

  • 5. Data: 2009-11-05 10:07:22
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Zdaje się, że nie piszemy tu o bełkocie marketoidopodobnym? Więc co to
    > jest dźwięk w jakości HD?

    A z google potrafisz skorzystać?
    Nowe bezstratne formaty od Dolby i DTS. Także wielokanałowy PCM dosyć
    częsty na płytach blu-ray.

  • 6. Data: 2009-11-05 21:04:48
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@t...much.spam>

    MF[PL] pisze:

    > A z google potrafisz skorzystać?
    > Nowe bezstratne formaty od Dolby i DTS. Także wielokanałowy PCM dosyć
    > częsty na płytach blu-ray.

    To jest bełkot marketoidalny. HD=High Definition. Słówko 'definition' ma
    sens tylko w odniesieniu do wizji. Fonia może być High Fidelity, ale
    przecież standard HiFi istniał już w latach 60., więc na marketingowy
    lep się nie nadaje.

  • 7. Data: 2009-11-05 23:20:39
    Od: "MF[PL]" <s...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Wójtowicz <s...@t...much.spam> napisał(a):

> [...]
    > sens tylko w odniesieniu do wizji. Fonia może być High Fidelity, ale
    > przecież standard HiFi istniał już w latach 60., więc na marketingowy

    W zasadzie trudno się do tego odnieść. Ręce opadają.

  • 8. Data: 2009-11-06 11:51:36
    Od: Syrkas <o...@o...com.nospam>

    Thu, 5 Nov 2009 23:20:39 +0000 (UTC), na pl.rec.telewizja, MF[PL]
    napisał(a):

    > W zasadzie trudno się do tego odnieść. Ręce opadają.

    Tobie opadaja czy opadaja innym ze dajesz sie wciagnac w marketingowy
    bełkot... to tak jak mi pare lat temu szwagier udowadnial ze jego jakis tam
    przenosny magnetofon ma 1000 W (bo tak napisane bylo na obudowie)...
    zreszta jego sprawa...

  • 9. Data: 2009-11-06 12:38:02
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Syrkas pisze:

> [...]
    > bełkot... to tak jak mi pare lat temu szwagier udowadnial ze jego jakis tam
    > przenosny magnetofon ma 1000 W (bo tak napisane bylo na obudowie)...

    bo ma tylko w szpilce i wg jakiej normy -;)
    a z sieci pobiera 10W ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 10. Data: 2009-11-06 12:40:46
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    MF[PL] pisze:

    > A z google potrafisz skorzystać?
    > Nowe bezstratne formaty od Dolby i DTS. Także wielokanałowy PCM dosyć
    > częsty na płytach blu-ray.

    i poczytaj na temat super audio cd