  • Data: 2013-02-07 13:32:08
    Temat: Re: spłaty należności mandatowych- ciśnienie Wojewody
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-07 12:56, Franc pisze:
    > Dnia Thu, 07 Feb 2013 11:52:21 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Stary, ale właśnie na tym polega.

    Co i na czym?

    > Jak policja Cię złapie na suszarkę, to
    > też możesz odmówić przyjęcia mandatu - bo masz takie prawo. Możesz?
    > Możesz... W wielu przypadka to Twoje "powiedzenie, że nie moja ręka", ale
    > masz takie prawo.

    A kto niby zabrania odmowy przyjęcia mandatu? Możesz nie przyjąć. Jak
    zrobią administracyjnie to będzie prościej i skończą się dyskusje, że
    nie wiadomo kto prowadził - zapłaci właściciel i będzie bardzo dbał
    o to, by na drugi raz mu się to nie zdarzyło. W interesie wszystkich,
    którzy jednak prawa przestrzegają i chcą spokoju na drogach.

    > Mirmiłkujesz i tyle. Zapomniałeś napisać, że w amryce biją murzynów.

    Nie, to domena biednych i pokrzywdzonych, którzy zostali nakryci na
    gorącym uczynku, tylko im się udało wyłgać bieganiem w kominiarce.