    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: speedgear fiata
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 21 May 2014 22:15:49 +0200

    Dnia Wed, 21 May 2014 18:22:31 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Ty już tu kolego nie przesadzaj z tą utopijną wizją Europy Zachodniej
    > miodem i mlekiem płynącej gdzie byle immigrant zaraz po przyjeździe może
    > sobie pozwolić na nowego mietka i to "S" Klasse...
    > Jestem pewny, że rynek na takie samochody jest wszędzie.

    Ale nie twierdze ze kazdy imigrant jezdzi S Klasse, tylko ze
    rodowitych Niemcow stac na nowe samochody, takich staroci wcale nie
    cenia i chetnie kupuja nowe, a stare ... jak imigrantow jest mniej niz
    stsrych samochodow, to cena jest jaka jest.

    sx-euro-4-klima-zv-el-fensterheber-augsburg/19218559
    9.html
    t-punto-1-2-16v-go-tief-und-breit-klima-burgebrach/1
    93204216.html

    > Przy takich starych autach to naprawdę niewiele można powiedzieć oglądając
    > jedynie ogłoszenie w internecie...
    > Trzeba niestety zobaczyć auto własnymi oczami i ocenić jego stan techniczny
    > i kosmetyczny.
    > Cena w tej kategorii moim zdaniem zalezy głównie od stanu aktualnego i stąd
    > te rozbieżności.

    No widzisz - a u nas nie.

    J.