-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ip
artners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie]
Date: Thu, 31 Oct 2013 17:18:07 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 14
Message-ID: <l4tvrv$17ou$1@news2.ipartners.pl>
References: <5270eda7$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<l4r15q$mqr$1@node1.news.atman.pl> <l4r1be$uc3$2@node2.news.atman.pl>
<l4r8hn$2v75$1@news2.ipartners.pl>
<52712c6b$0$2278$65785112@news.neostrada.pl>
<l4re5u$m96$1@node2.news.atman.pl> <l4t4vc$9l2$1@node2.news.atman.pl>
<l4t7ts$vr1$1@node1.news.atman.pl> <l4t89g$9l2$3@node2.news.atman.pl>
<l4ta9g$fis$1@node2.news.atman.pl>
<527267bc$0$2289$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1383236287 40734 157.25.157.219 (31 Oct 2013 16:18:07
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 31 Oct 2013 16:18:07 GMT
In-Reply-To: <527267bc$0$2289$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2509218
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-31 15:22, MarcinJM pisze:
> W dniu 2013-10-31 11:08, Czesław Wiśniak pisze:
>> Nie kompromituj sie wiecej bo robisz sobie obciach.
>
> Teraz wlacz myslenie.
> Zakladajac, ze pasta ma uszczelniac, to pomiedzy felga a opona powinna byc jej
warstwa. Zgadza sie?
Ależ skąd. Może być tylko tam, gdzie wskutek jakiejś niedoskonałości powierzchni (np.
rysa) powierzchnie nie przylegają idealnie.
To może być promil. Albo mniej.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.13 17:20 Jakub Witkowski
- 31.10.13 17:28 Jakub Witkowski
- 31.10.13 18:14 RoMan Mandziejewicz
- 01.11.13 17:10 AZ
- 01.11.13 19:21 Czesław Wiśniak
- 02.11.13 22:14 AZ
- 03.11.13 01:14 Czesław Wiśniak
- 03.11.13 07:03 MarcinJM
- 03.11.13 09:13 Czesław Wiśniak
- 03.11.13 10:00 MarcinJM
- 04.11.13 20:32 AZ
- 05.11.13 08:03 MarcinJM
- 05.11.13 09:06 AZ
- 05.11.13 09:57 Czesław Wiśniak
- 05.11.13 14:48 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=