-
X-Received: by 10.49.13.40 with SMTP id e8mr40221qec.1.1383204091177; Thu, 31 Oct
2013 00:21:31 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.13.40 with SMTP id e8mr40221qec.1.1383204091177; Thu, 31 Oct
2013 00:21:31 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!z6no615660pbz.1!news-out.goo
gle.com!9ni1910qaf.0!nntp.google.com!o2no11537465qas.0!postnews.google.com!gleg
roupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 31 Oct 2013 00:21:31 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5271833b$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.25;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 132.188.32.25
References: <5270eda7$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<l4rp09$2b9$1@node2.news.atman.pl>
<5271833b$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie]
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Thu, 31 Oct 2013 07:21:31 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2509198
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 30 października 2013 23:07:47 UTC+1 użytkownik mappl napisał:
> Na zużytych letnich oponach (2 i 2,5 mm bieżnika) wystarczyło 10 i 15.
> Po zmianie na fabrycznie nowe zimówki konieczne okazało się nabicie
> 40.
To moze wystrczylo obrocic opone wzgledem felgi i mniejszy by podszedl?
Tylko gumiarzowi sie nie chcialo ;)
W dniu środa, 30 października 2013 18:39:10 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
> Podobny przypadek do opisywanego, diagnoza fachowca to za mało
> smaru między oponą a felgą. A z tego co pamiętam dętkowych nie
> smarowali.
Ja kiedys przyjechalem z ~10letnimi podrdzewialymi felgami i nowymi zimowkami, gosc
troche powybrzydzal, mowil, ze zardzewialy rant nie jest juz rowny i moze nie trzymac
powietrza, wiec da wiecej smaru... i nie bylo zadnych problemow ;)
WS
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.13 09:39 AZ
- 31.10.13 10:28 Czesław Wiśniak
- 31.10.13 10:35 AZ
- 31.10.13 11:08 Czesław Wiśniak
- 31.10.13 15:22 MarcinJM
- 31.10.13 15:42 Czesław Wiśniak
- 31.10.13 15:57 MarcinJM
- 31.10.13 16:26 Czesław Wiśniak
- 31.10.13 16:38 MarcinJM
- 31.10.13 17:18 Jakub Witkowski
- 31.10.13 17:20 Jakub Witkowski
- 31.10.13 17:28 Jakub Witkowski
- 31.10.13 18:14 RoMan Mandziejewicz
- 01.11.13 17:10 AZ
- 01.11.13 19:21 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=