eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyspadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie] › Re: spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie]
  • X-Received: by 10.49.13.40 with SMTP id e8mr40221qec.1.1383204091177; Thu, 31 Oct
    2013 00:21:31 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.13.40 with SMTP id e8mr40221qec.1.1383204091177; Thu, 31 Oct
    2013 00:21:31 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!z6no615660pbz.1!news-out.goo
    gle.com!9ni1910qaf.0!nntp.google.com!o2no11537465qas.0!postnews.google.com!gleg
    roupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 31 Oct 2013 00:21:31 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5271833b$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.25;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.25
    References: <5270eda7$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <l4rp09$2b9$1@node2.news.atman.pl>
    <5271833b$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: spadek ciśnienia w oponach [rozwiązanie]
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Thu, 31 Oct 2013 07:21:31 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2509198
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 30 października 2013 23:07:47 UTC+1 użytkownik mappl napisał:
    > Na zużytych letnich oponach (2 i 2,5 mm bieżnika) wystarczyło 10 i 15.
    > Po zmianie na fabrycznie nowe zimówki konieczne okazało się nabicie
    > 40.

    To moze wystrczylo obrocic opone wzgledem felgi i mniejszy by podszedl?
    Tylko gumiarzowi sie nie chcialo ;)

    W dniu środa, 30 października 2013 18:39:10 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
    > Podobny przypadek do opisywanego, diagnoza fachowca to za mało
    > smaru między oponą a felgą. A z tego co pamiętam dętkowych nie
    > smarowali.

    Ja kiedys przyjechalem z ~10letnimi podrdzewialymi felgami i nowymi zimowkami, gosc
    troche powybrzydzal, mowil, ze zardzewialy rant nie jest juz rowny i moze nie trzymac
    powietrza, wiec da wiecej smaru... i nie bylo zadnych problemow ;)

    WS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: