  • Data: 2012-10-21 14:01:01
    Temat: Re: sortowanie
    Od: Roman W <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 pazdziernika 2012 22:14:17 UTC+1 uzytkownik slawek napisal:
    > Uzytkownik "PK" <P...@n...com> napisal w wiadomosci grup
    >
    > Ble, ble, ble. Wyluzuj, bo nudzisz. Excel? A cos o Lotusie 1-2-3 sie
    > slyszalo?

    Masz na mysli ten program, ktorego MS Excel zabil na poczatku lat 90-tych? ;-)

    > O! To nowe Windows 8 beda za darmo dla wszystkich osób fizycznych?! No zesz
    > powiedziales!

    Oblales test na czytanie ze zrozumieniem. PK napisal "darmo lub prawie darmo".

    > W pewnym wieku - a pisze to calkiem szczerze - zauwaza sie, ze gdyby uzywalo
    > sie Linuksa, to nie trzeba byloby co 3-4 lata zaczynac od nowa uczyc sie jak
    > obsluzyc system.

    Jezeli musiales sie co 3-4 lata uczyc obslugi Windows, to twoj problem, stary.
    Inteligentni ludzie nie musza.

    > I nie chodzi o klikniecia mysza, tylko np. o API,

    A po co mi API Windows, czy ja nazywam sie kenobi?

    > stylistyke interfejsu uzytkownika,

    Tego trzeba sie "uczyc"?

    > narzedzia. Oszczednosc czasu, srodków i pieniedzy. Czego chciec wiecej?!

    Prawdy. Na razie klamiesz o tym, jak to Linux jest bezproblemowy i latwy w obsludze,
    wszystkie zmiany w systemie sa bezbolesne dla uzytkownika, itd. Stek bredni, co
    wie kazdy kto uzywal Linuxa przez pare lat i nie stracil przy okazji uczciwosci
    intelektualnej.

    > Spróbuj zrobic 2000 wykresów - ile to bedzie minut u ciebie? 4000 tysiace
    > minut to niecale 3 dni... jezeli zrezygnujesz ze snu. A gnuplot zrobi to w
    > kwadrans, moze nieco dluzej.

    Zrobi, jezeli to bedzie 2000 wykresow tego samego typu (tylko po co komu 2000
    wykresow tego samego typu?).
    Jezeli bedziesz je chcial indywidualnie upiekszac, zmieniac opisy, to bedziesz mial
    wiecej
    rzezby niz w Matlabie, i byc moze nawet niz w Excelu.

    RW