  • Data: 2010-12-27 23:28:20
    Temat: Re: sony mavica
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-27 13:31, Jan Kowalski wrote:
    > Witam!
    > Czy ktoś użytkowuje aparat cyfrowy Sony Mavica CD300. Chodzi mi o to że nie
    > mogę znaleźć płytki CDRW do niego ale wielorazowej. Te co kupiłem albo nie
    > widzi albo nie dają się sformatować.

    Mavica była fajnym aparatem kiedyś, gdy ceny kart pamięci były kosmiczne,
    a na rynku było pełno płyt i dyskietek. Dzisiaj niewielkim kosztem można
    nabyć aparat z wiele lepszą matrycą i tanimi, a wygodnymi pamięciami. IMHO
    nie ma co się męczyć.
    Przykładowo pierwsza z rzędu aukcja:
    http://allegro.pl/aparat-cyfrowy-canon-powershot-s70
    -komplet-i1386578642.html

    Rozumiem, że do aparatu ciągnie sentyment, może żal było sprzedać i można
    dać dzieciakom np., ale kiedyś i tak zabraknie nośników, a nawet czytników
    i zmienić trzeba będzie :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564