eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowasony alfa 77Re: sony alfa 77
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: sony alfa 77
    Date: Tue, 27 Sep 2011 02:18:19 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 75
    Message-ID: <j5r4mc$ha2$1@news.task.gda.pl>
    References: <j5nref$afh$1@news.icpnet.pl> <j5obeg$1oa$1@news.task.gda.pl>
    <j5ocn8$prv$1@inews.gazeta.pl> <j5od6k$3uq$1@news.task.gda.pl>
    <j5qs9s$cil$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-143-219.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1317082636 17730 78.8.143.219 (27 Sep 2011 00:17:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Sep 2011 00:17:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:883583
    [ ukryj nagłówki ]


    "dominik" <u...@d...net.pl> wrote

    >>> Niestety pisanie oderwanych od rzeczywistości głupot również.
    >> Nie skracam niczego, żeby każdy mógł ocenić te Twoje przemyślenia.
    >>
    >> Nie chcę pisać mocniej, więc uznam, że to po prostu skutek później
    >> pory. Idź się wyśpij...
    >
    > Nie wiem co ten zabieg miał mieć na celu, ale to Ty wychodzisz na
    > kogoś, kto chronicznie nie znosi sony, wietrzy podstęp w każdej byle
    > reklamie, a do tego każdy produkt niezmiernie Cię boli jakikolwiek by
    > nie był.
    >
    > Jak nie masz z tymi aparatami najmniejszego kontaktu, nie masz wiedzy
    > o systemie i jego możliwościach, to może po prostu się nie wypowiadaj
    > w takich miejscach, co? A jak już koniecznie masz na to ochotę to
    > przynajmniej trochę przed tym poczytaj, uzupełnij wiedzę i potem
    > przedstawiaj fakty, a nie wyssane z palca teorie spiskowe.


    A więc może na początek: teorie spiskowe to już sam sobie wyssałeś,
    no dośpiewałeś to sobie kompletnie z niczego - widać jest to Twoja
    metoda na zaniżanie poziomu, gdy brakuje argumentów do rozmowy - dałeś
    tego już kilka przykładów, więc nawet nie próbuj nic ściemniać.

    Po drugie, zanim zaczniesz powtarzać w kółko to samo: jakiekolwiek
    twarde oceny wydzielam niezwykle oszczędnie, pokaż mi zatem te krocia
    fałszywych ocen sprzętu Sony, nie mających żadnych podstaw w dostępnej
    wiedzy, o'kay?




    No a teraz post, w odpowiedzi na który wydałeś na świat taki popis
    "perfekcyjnej logiki wnioskowania".

    Wątkotwórca wspomniał o jakichś westchnieniach zachwytu nad
    sprzętem, a ja, jak na złość, właśnie sobie przypomniałem, że spotkałem
    się już przecież z witryną (enGadget lub coś w tym rodzaju) z zaledwie
    specyfikacją i ostateczną zapowiedzią premiery sprzętu (a77 lub NEX-7,
    ew. obydwu) dosłownie zalaną całą serią ochów, achów i ekstremalnej
    żądzy kupowania, i to w tonie, jakby jakiś ostateczny fotograficzny
    graal właśnie zstępował z nieba, po kupieniu którego już nigdy nic
    więcej nie miało być w życiu potrzebne. Czyli dokładnie przez osoby,
    które - jak sam piszesz - nie widziały sprzętu nawet na oczy. Tyle więc
    mogą być warte te wspomniane ochy i achy - i o tym właśnie napisałem.

    No a Ty, na samą myśl, że ktoś, ewentualnie, mógłby brzydko pomyśleć
    o świętym Sony, już dostajesz białej gorączki, która zaćmiewa Ci umysł,
    stąd tak żenujący komentarz po raz kolejny. (Ponieważ nie widzę tego w
    zwykłych wypowiedziach, to sugestia osobista: nie komentuj na emocjach,
    zostaw na jutro, na spokojnie, no i czytaj dwa razy [albo wsadź do KF]).




    No i jeszcze ten ciągły spisek w Twojej głowie! A to tylko banalna
    kryptoreklama. Dziennikarze analizują szybkie narastanie tego zjawiska w
    sieci, prasa branżowa ocenia poziom skuteczności web-brygad, a agencje
    reklamowe od dawna mają już takie pozycje w swoich cennikach (oczywiście
    ukryte pod mową-trawą w rodzaju: "poprawa klimatu zakupowego produktu w
    sieci" - nie trzeba głowy mędrca, by się domyślić, że poziom
    przyznawania się do korzystania z tego rodzaju usług będzie adekwatny do
    przyznawania się do korzystania z usług prostytutek - zgodnie z Twoją
    nędzną logiką mówienie o istnieniu prostytutek to też pewnie spisek! :))
    Żaden spisek, a jedynie proste tricki marketingowe jakie sam wymyślam
    dla lemingów.


    Pach, pach, i posprzątane... :D


    Mariusz [mr.]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: