  • Data: 2011-09-26 22:07:20
    Temat: Re: sony alfa 77
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-26 21:05, TheGuru wrote:
    > też bardzo sobie chwalę alfę700 i przez te długie lata od jej zakupu nie
    > czułem potrzeby wymiany na nowy model.
    >
    > ale gdyby tak dobry aparat miał filmy hd i obrotowy w 3 płaszczyznach
    > ekran i mógłbym używać te obiektywy i lampę....
    >
    > zobaczę na jakim poziomie cena się ukształtuje i co pojawi się w opiniach
    > użytkowników i testerów.

    EVF ma wiele swoich zalet, ale dałoby się w tej konstrukcji moim zdaniem
    rozwiązać to wiele lepiej, wystarczy właśnie podnieść lustro i mieć
    najlepsze z dwóch światów - AF+EVF przy filmach i gaśnięcie obrazu tak jak
    w lustrach teraz jest przy zdjęciach, za to te zdjęcia możliwie najlepszej
    jakości.

    O ile w mniejszych SLT było to zrozumiałe o tyle w takim trochę wstyd.
    Wiem, że szybkostrzelność i filmy to inna kwestia, ale tych rzeczy używa
    się jednak mniej.
    Mnie najbardziej w tej konstrukcji interesuje nowy procesor, zobaczymy na
    co będzie go stać. Matryca zdaje się być rozsądnym jakościowo krokiem do
    przodu (szymy, rozdzielczość, dynamika), reszta jest zbliżona do A700.

    Osobiście zdecydowanie nie zmienię A700, którego używam teraz niemal
    codziennie, to po prostu bardzo dobry aparat do zdjęć, ale bez bajerów.
    Odchylany ekran mam w postaci ZigView, ale i tak jego użycie to mniej niż
    1% sytuacji zdjęciowych i wcale tego nie potrzebuję, za to puszka jest
    zwarta i solidniejsza. Prędzej do wymiany mógłby mnie skłonić A900 z
    ulepszoną matrycą i algorytmami do obróbki zdjęć. To kapitalny aparat, ale
    teraz sporo czasu potrzeba by obrabiać zdjęcia z niego, mógłby też mieć
    lepszy SNR, ale i tak jest nieźle :)

    Dziś mnie przez chwilkę zastanowiło czy by nie kupić jakiegoś aparatu bez
    lustra, ale szczęśliwie szybko mi to przeszło. Trzeba doceniać to co się
    ma i wyciskać z tego najwięcej, a nie szukać nowego sprzętu, bo to droga
    do nikon.. znaczy donikąd ;-)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564