  • 11. Data: 2010-05-04 20:57:19
    Temat: Re: sony alfa 100 czy canon 20D ?
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości
    news:4BE07D75.8070704@dominik.net.pl...

    > Jak Cię tak boli coś na "S" to to sprzedaj i bądź szczęśliwszy. Widać z
    > jakiegoś powodu jednak wolałeś kupić to zamiast tamtego.

    -------------
    Mnie to nie boli bo nie mam tych korpusow u siebie.... pracuje dalej
    Minoltami - a z mojej tresci w ogole nie wynika ze jestem posiadaczem
    Soniaka.
    ---------------------

  • 12. Data: 2010-05-05 10:29:34
    Od: "laik" <z...@o...eu>

    nadal wiem że nic nie wiem ale dzieki za zainteresowanie tematem.

    Pozdrawiam All

  • 13. Data: 2010-05-05 10:40:01
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

    > nadal wiem że nic nie wiem ale dzieki za zainteresowanie tematem.
    >
    > Pozdrawiam All

    Osobiście bym wybrał 20D, to znacznie wyższa półka aparatów. Reszta zależy
    od ceny i ich stanów technicznych.

    Krzysztof Wysocki
    ArtsDesign - projektowanie graficzne
    www.artsDesign.pl

  • 14. Data: 2010-05-05 11:05:31
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > Osobiście bym wybrał 20D, to znacznie wyższa półka aparatów. Reszta zależy
    > od ceny i ich stanów technicznych.

    puszka - puszką...
    pomyśl do której z nich będziesz miał lepsze i tańsze obiektywy....
    to jest b. ważne..
    pozdr.
    Gr

  • 15. Data: 2010-05-05 11:13:35
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

    > puszka - puszką...

    Akurat tutaj jest różnica. A szkła to całkiem inna bajka.

  • 16. Data: 2010-05-05 15:23:50
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 04.05.2010 dominik <u...@d...net.pl> napisał/a:

    > A100 ma jeszcze kilka innych zalet, jak chociażby stabilizacja obrazu

    No to pozwoli na utrzymanie +1ev (i to tylko ręki, bo obiektu już nie),
    na zysku z poziomu szumów w użytecznym iso w d20 zyska +3,+4ev jak nie
    lepiej (nie znam tego sony, ale takie są typowe różnice w klasach
    ccd-cmos).

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 17. Data: 2010-05-05 18:38:53
    Od: "laik" <z...@o...eu>

    > Akurat tutaj jest różnica. A szkła to całkiem inna bajka.

> [...]

    A mógłbyś rozwinac temat puszek?

  • 18. Data: 2010-05-05 18:55:35
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze laik:

    > A mógłbyś rozwinac temat puszek?

    Od kiedy do środka nie możesz włożyć identycznych filmów, puszka nabrała
    znaczenia.

  • 19. Data: 2010-05-05 19:22:38
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:

    > Od kiedy do środka nie możesz włożyć identycznych filmów, puszka nabrała
    > znaczenia.

    Co więcej: skoro puszki wybiera się ze względu na matrycę, to pozwolili
    sobie je pogorszyć względem analogów. W celu przedłużenia parcia na nowe
    jak już matryce będzie trudno ulepszyć.

  • 20. Data: 2010-05-05 21:39:38
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-05-05 17:23, Sergiusz Rozanski wrote:
    > No to pozwoli na utrzymanie +1ev (i to tylko ręki, bo obiektu już nie),

    Po pierwsze nieprawda co do skuteczności stabilizacji - waha się ona w tym
    modelu w granicach 3EV w zależności od sytuacji. Po drugie stabilizacja ta
    radzi sobie z wieloma niekorzystnymi sprawami jak np drgania lustra czy
    poruszenie spowodowane wciskaniem spustu. To naprawdę wiele pomaga.

    > na zysku z poziomu szumów w użytecznym iso w d20 zyska +3,+4ev jak nie
    > lepiej (nie znam tego sony, ale takie są typowe różnice w klasach
    > ccd-cmos).

    I generalizując wpuszczasz się w maliny bo porównujesz aparaty odległe od
    siebie w czasie. Canon 20D jest bardzo starym cmosem, a sony A100 jednym z
    ostatnich CCD w lustrzankach (potem było już tylko 14Mpix CCD w A350).
    Owszem CMOS canona nieźle się broni, ale stanowczo przesadzasz z 4EV w
    czułości. Porównaj liczbę szczegółów przy np. iso 1600 to się raczej
    zdziwisz tym bardziej, że A100 nie jest jakkolwiek odszumiane.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564