  • Data: 2016-03-21 22:15:17
    Temat: Re: sonda 2 i Marek Siudym
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman pisze:

    > Masz generalnie rację, ale te uwagi do kolegi to imo raczej rzadko już
    > spotykana zwykła życzliwość, niż poszukiwanie prawdy objawionej w jego
    > postach...
    >
    > Niestety, reakcja osobnika wskazuje na to, że masz rację bardziej niż
    > bym chciał :)

    Nie wiem jaka jest reakcja osobnika (z przyczyn, które wyjawiłem),
    ale nie jest trudno mi ją przewidzieć. Będzie ze dwadzieścia lat
    jak mam kontakt z tym medium, oni zawsze byli tacy sami. Kiedyś
    było tak: "używam programu, za który zapłaciłem, i to nie byle komu,
    tylko największej firmie tej branży! to niemożliwe, żeby były w nim
    jakieś błędy! co wy mi ty gadacie, żebym sobie zainstalowł jakieś
    poprawwki niewiadomo czyjego aurorstwa! jeśli mój program nie daje
    deklaracji charsetu w nagłówkach, to znaczy, że tak ma być, a wy
    sobie sami ustawcie taki jak u mnie! co z tego, że robi qpę w
    cytatach zamiast osmiobitowych znaków -- to musi być wasza wina,
    bo jak sobie odpowiadam, to tego nie mam; jak wam przeszkadza, to
    albo sami zmieńcie swój program, albo zgłoście to do Billa Gatesa".
    I-te-de, i-te-pe. Zawsze to samo. Nuda.

    Potem przyszli jacyś, co albo nie cięli cytatów w ogóle, albo rżnęli
    wszytko jak leci. Tłumacząc to znowu autorytetem wielkiej firmy,
    która na pewno się zna. Ani jedni, ani drudzy nigdy nie wyszli
    poza kilka procent ogólnego ruchu, raczej folklor. A teraz, to już
    zupełnie śladowe ilości, nawet gdybym tego nie filtrował wcale.
    Średnio raz na rok jest potrzeba indywidulanego wpiosania dziwaka
    do killfajla. Żadem problem, jak dla mnie.

    --
    Jarek