  • 11. Data: 2011-08-22 19:38:33
    Temat: Re: softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:j2uaon$n55$1@node2.news.atman.pl...

    > O tak wyeliminowałeś wszystkie kobiety. Teraz tutaj wszyscy panowie są do
    > twojej dyspozycji. Tak trzymaj!

    Mamy równouprawnienie, czy nie? Ja tam nie wiem co się kryje pod nickiem
    Animka, Ikselka czy Stokrotka (kolega zapomniał jeszcze o osobniku zwanym
    Antenka). Zwyczajowo na żeńskie nicki się odpowiada jak do panienki.
    Ale za to wiem, że za w/w osobonickami kryją się osobniki wyjątkowo tępe,
    ale za to o potężnym ego...

  • 12. Data: 2011-08-22 19:56:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-22 21:38, Andy Niwiński pisze:
    > Ale za to wiem, że za w/w osobonickami kryją się osobniki wyjątkowo tępe,
    > ale za to o potężnym ego...

    Jak to sprawdziłeś?

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-08-22 20:08:21
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    > Jak to sprawdziłeś?

    Tępotę? Cytuję:

    "Jeżeli kupiłeś router z W-fi to karta sieciowa z Wi-fi w komputerze nie
    jest Ci potrzebna."

    Ego? A przeprosiłaś za durnotę, którą napisałaś?

  • 14. Data: 2011-08-22 20:17:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-22 22:08, Andy Niwiński pisze:

> [...]
    > jest Ci potrzebna."
    >
    > Ego? A przeprosiłaś za durnotę, którą napisałaś?

    Ty widocznie jesteś durnota. Jak w komputerze jest karta WiFi to router
    zewnętrzny z Wifi po co?

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-08-22 20:21:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Aug 2011 22:17:06 +0200, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >Ty widocznie jesteś durnota. Jak w komputerze jest karta WiFi to router
    >zewnętrzny z Wifi po co?

    Po kolana. Zastanów się trochę, użyj googla, może się rozjaśni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-08-22 21:10:44
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    > Ty widocznie jesteś durnota. Jak w komputerze jest karta WiFi to router
    > zewnętrzny z Wifi po co?

    Ty wiesz co? Ty nie jestęs durnota, ty jesteś ciężko pierdolnięta. W
    pierwszym swoim "oświeconym" poście napisałaś, że mu karta WiFi niepotrzebna
    jak ma router, teraz twierdzisz, że Router niepotrzebny jak ma kartę WiFi.
    Czaisz jeszcze coś? Czy te różowe tableteczki, co je bierzesz nie maja
    jakiejś ulotki, na której informują, że sie je bierze jedną dziennie, a nie
    garściami?

    Kochana kretynko, WiFi to jest łączność bezprzewodowa, a żeby zaistniała to
    musimy mieć dwie "stacje" które tak właśnie bezprzewodowo będą ze sobą
    komunikowały. Np. Router, który bezprzewodowo rozprowadza Internet do
    komputerów. A te właśnie komputery muszą byc wyposażone w "kartę" WiFi. I
    obojętnie czy ta "karta" będzie w postaci USB, czy też faktycznie wbudowanej
    w komputer karty - bez niej żaden router się z kompem nie połączy. Więc i
    router i karta są niezbędne. A reasumując, to kolega watkotwórca nie wymagał
    od Ciebie takich informacji. Jemu chodziło o to, czy da się "softwarowo"
    zmienić w jego kompie odbiór z 2,4 GHz na 5GHz. Ale nie wymagaj, żebym Ci i
    to jeszcze tłumaczył. Tym bardziej, że podejrzewam, że z tobą to jak z tymi
    perłami i świniami.

  • 17. Data: 2011-08-22 21:34:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 23:10:44 +0200, Andy Niwiński napisał(a):

    A reasumując, to kolega watkotwórca nie wymagał
    > od Ciebie takich informacji. Jemu chodziło o to, czy da się "softwarowo"
    > zmienić w jego kompie odbiór z 2,4 GHz na 5GHz.

    Chyba jednak o pasmo nie pytał, tylko o zmianę 802.11g->802.11n. Tak się
    składa, że ten drugi standard może pracować na obu częstotliwościach.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 18. Data: 2011-08-22 21:46:38
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> schrieb im
    Newsbeitrag news:1j5anxrdig308$.16cmn90wm5yam$.dlg@40tude.net...
> [...]
    >
    > Chyba jednak o pasmo nie pytał, tylko o zmianę 802.11g->802.11n. Tak się
    > składa, że ten drugi standard może pracować na obu częstotliwościach.

    Przepraszam, czy "dyskutując" z Animką miałem wnikać w 802.11g/n ? Przecież
    "Animka ma taką mysz do której żadnej podkładki nie potrzeba. Taka która
    działa jak pilot telewizyjny. Nawet z powietrza, z drugiego końca pokoju
    można nią sterować na ekranie."

    I ja mam w takie szczegóły wchodzić? N-ka może używać 5GHz, G zaś nie.
    Niekiedy trzeba łopatologicznie...

  • 19. Data: 2011-08-22 21:58:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-22 23:46, Andy Niwiński pisze:
    > I ja mam w takie szczegóły wchodzić? N-ka może używać 5GHz, G zaś nie.
    > Niekiedy trzeba łopatologicznie...

    W związku z tym walnij się w łeb łopatą i na moje posty już nie odpisuj
    pasożycie.
    Pewnie nie masz routera, szczególnie N, ale mądrzyć się to chciałbyś.

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-08-22 22:17:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 23:46:38 +0200, Andy Niwiński napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> schrieb im
    > Newsbeitrag news:1j5anxrdig308$.16cmn90wm5yam$.dlg@40tude.net...

    > Przepraszam, czy "dyskutując" z Animką miałem wnikać w 802.11g/n ?

    Masz nie pleść bzdur, niezależnie czy próbujesz akurat dyskutować z Animką
    czy z lodówką. W szczególności masz nie przeinaczać na własne potrzeby
    tego, o co właściwie pytał pytający.

    > Przecież
    > "Animka ma taką mysz do której żadnej podkładki nie potrzeba. Taka która
    > działa jak pilot telewizyjny. Nawet z powietrza, z drugiego końca pokoju
    > można nią sterować na ekranie."

    Jest to akurat dla tego co napisałem zupełnie nieistotne.

    > I ja mam w takie szczegóły wchodzić? N-ka może używać 5GHz, G zaś nie.
    > Niekiedy trzeba łopatologicznie...

    Tak, masz w takie szczegóły wchodzić. Czytają to, tak się składa, nie tylko
    Animki i sprzęt gospodarstwa domowego.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu