  • 1. Data: 2011-08-21 10:37:30
    Temat: Obudowa matrycy do Acer'ka
    Od: zyx <k...@g...pl>

    Witam

    Dostałem do naprawy połamanego Acera Extensa 5220. Nie wiem co dzieciaki
    z nim wyprawiały, matryca dosłownie wyrwana z zawiasów.
    Po dokładnym obejrzeniu ww. złamań wynika, iż trzeba wymienić obudowę
    klapy matrycy. I tu moje pytanie. Na allgero znalazłem coś takiego:
    http://allegro.pl/acer-extensa-5200-5513-obudowa-kla
    pa-matrycy-i1736953595.html

    Będzie to to pasowało do modelu można powiedzieć z tej samej serii ?
    Może źle googlałem, ale nie doszukałem się obudowy do tego konkretnego
    modelu.

    Pozdrawiam
    zyx

  • 2. Data: 2011-08-21 13:23:45