eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetsoftwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500 › Re: softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500
    From: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: softwarowa zmiana standaru karty wi fi z G na N DELL VOSTRO 1500
    Date: Mon, 22 Aug 2011 23:10:44 +0200

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:j2udgc$q4l$1@node2.news.atman.pl...

    > Ty widocznie jesteś durnota. Jak w komputerze jest karta WiFi to router
    > zewnętrzny z Wifi po co?

    Ty wiesz co? Ty nie jestęs durnota, ty jesteś ciężko pierdolnięta. W
    pierwszym swoim "oświeconym" poście napisałaś, że mu karta WiFi niepotrzebna
    jak ma router, teraz twierdzisz, że Router niepotrzebny jak ma kartę WiFi.
    Czaisz jeszcze coś? Czy te różowe tableteczki, co je bierzesz nie maja
    jakiejś ulotki, na której informują, że sie je bierze jedną dziennie, a nie
    garściami?

    Kochana kretynko, WiFi to jest łączność bezprzewodowa, a żeby zaistniała to
    musimy mieć dwie "stacje" które tak właśnie bezprzewodowo będą ze sobą
    komunikowały. Np. Router, który bezprzewodowo rozprowadza Internet do
    komputerów. A te właśnie komputery muszą byc wyposażone w "kartę" WiFi. I
    obojętnie czy ta "karta" będzie w postaci USB, czy też faktycznie wbudowanej
    w komputer karty - bez niej żaden router się z kompem nie połączy. Więc i
    router i karta są niezbędne. A reasumując, to kolega watkotwórca nie wymagał
    od Ciebie takich informacji. Jemu chodziło o to, czy da się "softwarowo"
    zmienić w jego kompie odbiór z 2,4 GHz na 5GHz. Ale nie wymagaj, żebym Ci i
    to jeszcze tłumaczył. Tym bardziej, że podejrzewam, że z tobą to jak z tymi
    perłami i świniami.