  • 51. Data: 2010-05-05 10:14:49
    Temat: Re: soft pod Media Center
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4be13f7d$1@news.home.net.pl...

    > zostawię to bez komentarza

    Naindyczyłeś się niepotrzebnie, więc wyjaśnię, że tym gryzącym miała być
    ironia, której nie wyłapałeś.
    Luzik.

  • 52. Data: 2010-05-05 16:43:03
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Cavallino", dnia 04-05-2010 o godzinie 23:33:16 w wiadomości
    <news:hrq40e$g2e$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Połowę tańszy mówisz?
    > No to by już było w rozsądnej cenie.
    >
    > Odpali aby każdego divxa z zewnętrznego napędu?

    Z testów użytkowników tego tunera wynika, że tak. Można też podpiąć
    zewnętrzne dvd na usb, odtwarzać filmy z wewnętrznego dysku, lub z
    zasobów udostępnionych w sieci. Możesz to zrobić przewodowo (tuner ma
    kartę sieciową) lub instalując sticka wifi na usb.
    Jak chcesz sobie poczytać to najwięcej informacji uwag i porad o tym
    tunerze jest tutaj: http://dvhk.pl/forumdisplay.php?f=155 (wymagana
    rejestracja jeżeli nie masz tam jeszcze konta).

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 53. Data: 2010-05-05 16:46:44
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Cavallino", dnia 04-05-2010 o godzinie 23:33:16 w wiadomości
    <news:hrq40e$g2e$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Bo jak te klocki tak doposażyć jak pisałem, plus zewnętrzne dvd, to nie ma
    > bata żeby się zmieścił w 2500-3000.

    Mało :) Sam Dreambox to ok. 4000 pln. Tutaj:
    http://www.satwell.com/lista.php?id=115&l=1&w=2 masz przykładowe ceny
    tunera i dodatków do niego.

    Marusys VU+ Duo kosztuje ok. 1900 zł.

  • 54. Data: 2010-05-05 16:59:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek C" <a...@...sigu.> napisał w wiadomości
> [...]

    Coś z tą ceną nie tak, bo dalej jest to 2000 zł.
    Żeby to miało sens, musiałoby być tańsze o połowę.

  • 55. Data: 2010-05-05 17:01:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mało :) Sam Dreambox to ok. 4000 pln.

    Dlatego pisałem też o Lyngboxie.

  • 56. Data: 2010-05-05 17:30:58
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Cavallino", dnia 05-05-2010 o godzinie 19:01:05 w wiadomości
    <news:hrs88h$o0d$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Dlatego pisałem też o Lyngboxie.

    Odpuść sobie tego wynalazka. Kupując tuner na linuksie należy przede
    wszystkim wziąść pod uwagę support. Zarówno ten oficjalny i
    nieoficjalny. W tej chwili na rynku jest dużo tunerów, które pomimo
    świetnych parametrów technicznych nie nadają się do użytkowania przez
    zwykłych użytkowników (czytaj żona :).
    Za "głównym" tunerem do domu rozglądam się już od ponad roku i w końcu
    na wakacjach kupuję VU+. Na obecną chwilę jest tuner, który w 100%
    spełnia moje oczekiwania. Jest on podobnie jak Dreambox na tym samym
    chipie, więc alternatywny support jest bardzo dobry. Praktycznie
    wszystko to co działa na Dreamie (łącznie z softem), a jest tego sporo,
    można odpalić na Marusysie.

  • 57. Data: 2010-05-05 20:32:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > chipie, więc alternatywny support jest bardzo dobry. Praktycznie
    > wszystko to co działa na Dreamie (łącznie z softem), a jest tego sporo,

    A to się nadaje do używania przez nieinformatyków?
    Znaczy jak podłączysz pod usb dvd czy hdd, to odtworzysz film z niego
    używając wyłącznie pilota?
    Bo jak nie, to nie widzę większych plusów w stosunku do htpc z windą na
    pokładzie.

  • 58. Data: 2010-05-06 06:08:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Tomek C" <a...@...sigu.> napisał w wiadomości

    > Coś z tą ceną nie tak, bo dalej jest to 2000 zł.
    > Żeby to miało sens, musiałoby być tańsze o połowę.

    khm... ale obudowa do solidnego media center to około 1000 złotych, bez
    bebechów :)

    dwi karty dvb-s dyk twardy dobra płyta główna procek pamięć karta graficzna
    karta dzwiękowa... :)

    2000 za kompletne urządzenie to nie jest drogo

  • 59. Data: 2010-05-06 06:52:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > khm... ale obudowa do solidnego media center to około 1000 złotych, bez
    > bebechów :)

    Ja kupiłem za 200 zł, razem z zasilaczem.
    Była promocja, owszem, ale i tak to nie kosztowało to normalnie 1000 zł.
    Wiadomo, że da się znaleźć droższe, ale bez przesady, nie lubię przepłacać.

    > dwi karty dvb-s dyk twardy dobra płyta główna procek pamięć karta
    > graficzna karta dzwiękowa... :)

    Mnie wystarczy jedna karta dvb-s2 i jedna dvb-t, a dźwięk i grafikę mam na
    płycie - do htpc nic więcej mi nie jest potrzebne.
    W efekcie zamknąłem się w 1500 zł, teraz powinno wyjść wszystko jeszcze
    taniej - sprzęt tanieje.
    Fakt - dochodzi do tego koszt softu, ale dalej jest to poniżej 2000 zł.

    > 2000 za kompletne urządzenie to nie jest drogo

    Zależy jak na to patrzeć, skoro tuner zawierający tą funkcjonalność (bez
    dvd) można nabyć od 700 zł to 2000 zł to jest drogo.
    Zamiast wydać dodatkowe 1300 zł wolałbym jednak dvd stacjonarne za 200.

  • 60. Data: 2010-05-06 07:02:54
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > 2000 za kompletne urządzenie to nie jest drogo

    Zależy jak na to patrzeć... dla wielu 2000 jako jednorazowy wydatek to
    znacząca pozycja w budżecie. Jeśli składać z kilku klocków to kupisz
    najpierw jeden, za jakiś czas drugi, ale sumarycznie może okazać się, że
    będzie to więcej niż 2000 albo przy podobnej cenie możliwości będą mniejsze.