    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: soft pod Media Center
    Date: Thu, 6 May 2010 08:52:30 +0200

    news:hrtmd1$qar$1@news.onet.pl...

    > khm... ale obudowa do solidnego media center to około 1000 złotych, bez
    > bebechów :)

    Ja kupiłem za 200 zł, razem z zasilaczem.
    Była promocja, owszem, ale i tak to nie kosztowało to normalnie 1000 zł.
    Wiadomo, że da się znaleźć droższe, ale bez przesady, nie lubię przepłacać.

    > dwi karty dvb-s dyk twardy dobra płyta główna procek pamięć karta
    > graficzna karta dzwiękowa... :)

    Mnie wystarczy jedna karta dvb-s2 i jedna dvb-t, a dźwięk i grafikę mam na
    płycie - do htpc nic więcej mi nie jest potrzebne.
    W efekcie zamknąłem się w 1500 zł, teraz powinno wyjść wszystko jeszcze
    taniej - sprzęt tanieje.
    Fakt - dochodzi do tego koszt softu, ale dalej jest to poniżej 2000 zł.

    > 2000 za kompletne urządzenie to nie jest drogo

    Zależy jak na to patrzeć, skoro tuner zawierający tą funkcjonalność (bez
    dvd) można nabyć od 700 zł to 2000 zł to jest drogo.
    Zamiast wydać dodatkowe 1300 zł wolałbym jednak dvd stacjonarne za 200.