  • 61. Data: 2010-05-06 07:25:35
    Temat: Re: soft pod Media Center
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Ja kupiłem za 200 zł, razem z zasilaczem.
    > Była promocja, owszem, ale i tak to nie kosztowało to normalnie 1000
    > zł. Wiadomo, że da się znaleźć droższe, ale bez przesady, nie lubię
    > przepłacać.

    tylko że ja piszę o obudowie która mozan postawić na widoku w salonie razem
    z innym sprzętem a nie jakiejś kupie do schowania w szafce.

    > Mnie wystarczy jedna karta dvb-s2 i jedna dvb-t, a dźwięk i grafikę
    > mam na płycie - do htpc nic więcej mi nie jest potrzebne.

    hm.... i jak ci to sie wyrabia ze strumieniem HD?

  • 62. Data: 2010-05-06 07:25:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bartłomiej Zieliński wrote:

    > Zależy jak na to patrzeć... dla wielu 2000 jako jednorazowy wydatek to
    > znacząca pozycja w budżecie. Jeśli składać z kilku klocków to kupisz
    > najpierw jeden, za jakiś czas drugi, ale sumarycznie może okazać się,
    > że będzie to więcej niż 2000 albo przy podobnej cenie możliwości będą
    > mniejsze.

    tylko brak integracji może być upierdliwy.

  • 63. Data: 2010-05-06 07:42:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tylko że ja piszę o obudowie która mozan postawić na widoku w salonie
    > razem z innym sprzętem

    Ja również o takiej piszę (czarny modecom canopus).
    Specjalnie ją dobierałem do swojej wieży, w efekcie nikt postronny jeszcze
    sam z siebie się nie domyślił że to nie jest kolejny klocek od wieży (mimo
    że jest nieco węższa, na szczęście klocki nie stoją na sobie, tylko na
    osobnych półkach w szafce rtv - odsłoniętej rzecz jasna).

    > hm.... i jak ci to sie wyrabia ze strumieniem HD?

    Bezproblemowo.
    Ale płyta była kupowana pod htpc, więc ma Radeona HD ze sprzętoweym
    wspomaganiem h264.

  • 64. Data: 2010-05-06 16:04:28
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Cavallino", dnia 05-05-2010 o godzinie 22:32:22 w wiadomości
    <news:hrskkm$ert$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > A to się nadaje do używania przez nieinformatyków?
    > Znaczy jak podłączysz pod usb dvd czy hdd, to odtworzysz film z niego
    > używając wyłącznie pilota?

    IMO Stopień trudności taki sam jak obsługa httpc

    > Bo jak nie, to nie widzę większych plusów w stosunku do htpc z windą na
    > pokładzie.

    Ja tam widzę. IMO teraz już się nie opłaca budować httpc, ale każdy ma
    swoje potrzeby i robi tak jak mu wygodnie.

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"

  • 65. Data: 2010-05-06 18:52:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > IMO Stopień trudności taki sam jak obsługa httpc

    Znaczy myszką bez klawiatury się da?
    Czy tak jak to w linuchu - czarny ekran terminala i jedziesz? ;-)

    > Ja tam widzę. IMO teraz już się nie opłaca budować httpc

    A to inna sprawa, ceny tunerów combo pvr tak poszły w dół, że teraz kupiłbym
    jakąś Arivę pewnie.

  • 66. Data: 2010-05-06 19:24:25
    Od: Tomek C <a...@...sigu.>

    "Cavallino", dnia 06-05-2010 o godzinie 20:52:01 w wiadomości
    <news:hrv34g$uv2$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Znaczy myszką bez klawiatury się da?

    Myślałem o obsłudze za pomocą pilota.

    > Czy tak jak to w linuchu - czarny ekran terminala i jedziesz? ;-)

    Jak chcesz to w terminalu też możesz grzebać. Tam jest normalny linux
    tylko pisany pod procesor znajdujący się tym tunerze. System ten nazywa
    się Enigma.

    > A to inna sprawa, ceny tunerów combo pvr tak poszły w dół, że teraz kupiłbym
    > jakąś Arivę pewnie.

    Dla priorytetem są dwie głowice DVBS2, bezproblemowe nagrywanie oraz
    funkcje media playera, bo chcę wywalić cały ten syf co w tej chwili stoi
    pod tv. Na dvb-t mi nie zależy bo wszystko co tam jest/będzie mam z
    satelity (cyfra i polsat).

  • 67. Data: 2010-05-07 00:51:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak chcesz to w terminalu też możesz grzebać.

    Pytam się o to co musisz.
    Jak się da pilotem, to ok.