eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingsoccer5 - analiza technik gryRe: soccer5 - analiza technik gry
  • X-Received: by 10.49.116.132 with SMTP id jw4mr1102854qeb.33.1369731308277; Tue, 28
    May 2013 01:55:08 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.116.132 with SMTP id jw4mr1102854qeb.33.1369731308277; Tue, 28
    May 2013 01:55:08 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!ch1no2569297q
    ab.0!news-out.google.com!y6ni51517qax.0!nntp.google.com!ch1no2569296qab.0!postn
    ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 28 May 2013 01:55:08 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <51a267da$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.61.131.80;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 31.61.131.80
    References: <1...@g...com>
    <6...@g...com>
    <1...@g...com>
    <8...@g...com>
    <f...@g...com>
    <3...@g...com>
    <5...@g...com>
    <7...@g...com>
    <4...@g...com>
    <51a267da$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: soccer5 - analiza technik gry
    From: firr kenobi <p...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 28 May 2013 08:55:08 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:203646
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 26 maja 2013 21:51:54 UTC+2 użytkownik Stregor napisał:
    > > neststy wlasnie nie mam nikogo z jakims drugim kompem dla testow pod rekďż˝ - po
    prostu jakbym
    >
    > > mogl to przetestowac ze to dziala zdalnie to
    >
    > > bym wklepaďż˝, a tak to mi sie nie chce, p[oczytalem chwile jeszcze o winsocku i
    chyba
    >
    > > mw wiem co i jak, zrobie kiedy indziej jak
    >
    > > bede miaec kompy -
    >
    >
    >
    > Vmware, Virtual PC, i ju� wym�wki dla lenistwa brak. Poza tym zawsze
    >
    > mo�na si� po 127.0.0.1 ��czy�.
    >
    >

    czy ja wiem czy to lenistwo, po prostu
    niektore rzeczy sa troche przynudne zeby je
    robic o ile nie ma to dac naprawde
    przydatnego efektu - musialbym miec dwa
    fizycznie odzielone internetem kompy zebym
    uwazal ze warto i tyle
    (a winsock jest naprawde brzydki gdyby to bylo proste send(char*), recv(char*) to
    bylo
    by co innego

    moge natomiast zastanowic sie jak wygladalby
    taki potrzebny kod w tej grze, generalnie
    gra jest sterowana keystrokesami

    soc5_keydown(int key)
    {
    //... kod reakcji na klawisz

    // ewentualnie nastepuje zmiana strony
    // soc5_side != soc5_side;
    // 0 to lewa druzyna 1 prawa
    }

    w wersji przez net po zmianie strony
    (dla pierwszego gracza na 1 ale drugiego na
    0) eventy powinny przychodzic nie z klawki
    tylko z netu

    // dla gracza 0

    soc5_keydown(int key)
    {
    if(soc5_side==1) return;

    wykonajkomende(key);

    send(key);

    }

    soc5_receive(int key)
    {
    if(soc5_side==0)
    error("?? unexpected packets :/ ");

    wykonajkomende(key);

    }


    chyba by wystarczylo o ile o czyms nie
    zapomnialem lub nie wiem

    da sie opakowac winsocka tak by
    kod sieciowy mozna 'enkapsulowac'
    w tego rodzaju eventy?







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: