eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingsoccer5 - analiza technik gryRe: soccer5 - analiza technik gry
  • X-Received: by 10.49.120.68 with SMTP id la4mr2058847qeb.35.1369575183294; Sun, 26
    May 2013 06:33:03 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.120.68 with SMTP id la4mr2058847qeb.35.1369575183294; Sun, 26
    May 2013 06:33:03 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    ch1no1220019qab.0!news-out.google.com!y6ni51517qax.0!nntp.google.com!ch1no12200
    12qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 26 May 2013 06:33:03 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.62.237.46;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 31.62.237.46
    References: <1...@g...com>
    <6...@g...com>
    <1...@g...com>
    <8...@g...com>
    <f...@g...com>
    <3...@g...com>
    <5...@g...com>
    <7...@g...com>
    <4...@g...com>
    <a...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: soccer5 - analiza technik gry
    From: firr kenobi <p...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 26 May 2013 13:33:03 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:203644
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 25 maja 2013 17:32:27 UTC+2 użytkownik firr kenobi napisał:
    > jeszcze gorzej by bylo z napisaniem ai (komputerowgo gracza) do tego, chwilowo
    >
    > moze, moze zdeczko odpoczne a poznie pomysle
    > nad jakimis nawalankami

    w sumie ten temat ai mozna by tez poruszyc
    (podobnie do tematu tuningowania zasad gry
    ktorego nie dokonczylem ale moze sie za to
    pozniej wezme):

    mozna by ai zrobic tak

    jeden zawodnik kazdej druzyny powinien pozostawac blisko bramki - preferowaną
    odleglosc od bramki
    trudno mi ustalic ale pewnie gdziec tak z 5 pol od
    bramki

    byc moze jeden zawodnik powinien byc w polu karnym
    przeciwnika i czekac na podania (acz tego nie
    jestem pewien ) bo wtedy jedno skuteczne podanie
    owocuje od razu golem i nawet bramkarz nie
    pomoze

    pozostalych trzech prawdopodobnie moglobybyc
    napedzanych prostym algorytmem - dobiegnij do
    pilki i przekop ja do przodu w kierunku
    swojego zawodnika o jesli tam taki jest
    - aczkolwiek nie wiem czy powinni jakos
    kontrolowac swoje zakresy typu przedni
    pomocnik srodkowy pomocnik tylni pomocnik
    czy biegac we trzech po calym srodkowym polu

    pozatym nie wiem czy taki algorytm w wydaniu comp
    vs comp nie degeneowalby sie i nie porowadzil do
    jakichs dziwnych niezroznicowanych rozgrywek,
    oraz czy w wydaniu hum vs comp nie dalby sie
    latwo okiwac przez czlowieka ktory byc moze
    latwo potrafilby znalezc jego slabe punkty








Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: