eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmsms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycieRe: sms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycie
  • Data: 2010-09-08 13:53:13
    Temat: Re: sms o tresci zabek wyrwidabka z bramki sms-owej i zamach na zycie
    Od: yendy <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 4, 11:05 am, Andrzej_Jedrzej <"nie_dla
    _spamu"@brakpoczty.org.cz> wrote:
> [...]
    > przejeżdżającego wolno dużego czarnego osobowego samochodu usłyszałem
    > bardzo głośny huk, dokładnie taki jak strzał z broni palnej.
    > Poczułem lekką zmianę ciśnienia w uszach i wyraźnie przed twarzą powiew
    > powietrza jakby pocisk mi przeleciał koło głowy. Zatrzymałem się
    > zszokowany bo mnie zamurowało z wrażenia, obróciłem się w stronę ulicy
    > ale dostrzegłem że ten samochód wyraźnie przyśpieszył i skręcił w lewo.
    > Jestem przekonany, że ktoś do mnie strzelał z tego samochodu. Nie był to
    > wystrzał z tłumika samochodowego bo to zupełnie inaczej brzmi.

    A czy po prstu nie mogła to być jakaś petarda albo pistolet hukowy?
    Nie wiem czy możesz mieć z jakąś mafią "na pieńku", nie znam Twoich
    spraw osobistych, ale po prostu mogła grupa znudzonych dresów/
    imprezowiczów sobie jaja robić.
    Ja kiedyś czekając na przystanku na autobus nocny zebrałem JAJKIEM
    znienacka w tył głowy. I to MOCNO! Trochę oszołomiony spojrzałem w
    stronę jezdni a tam śmigła obok mnie fura wypakowana jakimiś mocno
    rozbawionymi kolesiami!
    Jeszcze dalej widziałem jak rzucali jajkami z pędzącego samochodu w
    innych przechodniów.

    To JEST poważny problem, bo takim PĘDZĄCYM jajkiem można bez trudu np.
    wybić oko lub inną szkodę na zdrowiu zrobić! Jak trafi tylko w tył
    głowy w czaszkę to nabije sporego guza i trochę oszołomi, ale jak w
    jakąś miękką część twarzy to... wolę nie myśleć...

    Tak więc to jest poważny problem i dobrze byłoby coś z tym zrobić,
    zgłosić odpowiednim służbom...

    Myślę, że władze powinny coś zrobić żeby zabezpieczyć przechodniów
    przed niebezpiecznymi wybrykami znudzonych pasażerów samochodów...

    > Pojechałem na policję i zgłosiłem to zdarzenie.

    No własnie, choćby takim służbom... ciekawe co na to powiedzieli?