  • 1. Data: 2012-07-12 11:30:39
    Temat: smród benzyny
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku
    samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby
    przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

  • 2. Data: 2012-07-12 12:14:30
    Temat: Re: smród benzyny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w
    >od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku
    >samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby
    >przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

    Ogladales zbiornik ? Nie jest przypadkiem z plastiku ?

    Tym niemniej drobne dziurki w gornej czesci mozliwe, moze jakis
    nadpekniety wezyk, moze spadlo odpowietrzenie .. trzeba obejrzec.

    J.

  • 3. Data: 2012-07-12 12:19:59
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 12.07.2012 11:30, identyfikator: 20040501 wrote:
    > od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku
    > samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby
    > przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?
    Weź zapalniczkę i przybliżaj do zbiornika z różnych stron - jak
    zobaczysz charakterystyczny "zapłon" par to znaczy, że znalazłeś wyciek.

    Michoo

  • 4. Data: 2012-07-12 12:23:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-12 12:19, Michoo pisze:
    > Weź zapalniczkę i przybliżaj do zbiornika z różnych stron - jak
    > zobaczysz charakterystyczny "zapłon" par to znaczy, że znalazłeś wyciek.

    Przy okazji niewykluczone iż powiększy pojemność zbiornika o jakieś
    20-30%. ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2012-07-12 12:24:19
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Weź zapalniczkę i przybliżaj do zbiornika z różnych stron - jak zobaczysz
    > charakterystyczny "zapłon" par to znaczy, że znalazłeś wyciek.

    ja się na tym nie znam, może byś wpadł i sam sprawdził swoją metodą...

  • 6. Data: 2012-07-12 13:07:21
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Lewis <lewisa[tnij]@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Przy okazji niewykluczone iż powiększy pojemność zbiornika o jakieś
    > 20-30%. ;)

    W bonusie jest jeszcze pozbycie się części owłosienia. Swoją kobietę gdzieś
    blisko ustaw. Przez jakiś czas nie będzie Ci ginęła pianka do golenia i
    żyletki będą dłużej ostre.

  • 7. Data: 2012-07-12 14:16:32
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Weź zapalniczkę i przybliżaj do zbiornika z różnych stron - jak
    > zobaczysz charakterystyczny "zapłon" par to znaczy, że znalazłeś wyciek.

> [...]

    Ty naprawdę jesteś niespełna rozumu, bo nie sądzę, abyś takiego udawał.
    Powinieneś udać się do psychiatry. To taki styl na tej grupie , zresztą jest tu
    więcej takich "wesołków".

  • 8. Data: 2012-07-12 17:36:39
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    > od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku
    > samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby
    > przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

    Kupuj drugi bak. W Srajczento puszczają najczęściej na zgrzewie ;)

    Pozdrawiam !!

  • 9. Data: 2012-07-12 17:59:49
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 12.07.2012 14:16, TM wrote:

    > Ty naprawdę jesteś niespełna rozumu, bo nie sądzę, abyś takiego udawał.
    > Powinieneś udać się do psychiatry.
    Dlaczemu?

    > To taki styl na tej grupie , zresztą
    > jest tu więcej takich "wesołków".
    Naprawdę nie znasz identyfikatora? Jakby on był tak głupi na jakiego się
    lansuje to by już dawno zginął w tragicznych okolicznościach, stąd
    wniosek, że tylko trolluje i ma radochę z tego, że ludzie tracą czas na
    próbę "wyjaśnienia" mu kolejnego "problemu".

    Michoo

  • 10. Data: 2012-07-12 18:05:09
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Dlaczemu?

    u widze bardzo ciezki przpadek... leczenie, zalecam lobotomie...