  • 11. Data: 2012-07-12 18:06:18
    Temat: Re: smród benzyny
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pewnie taki wóż nie przejdzie badania okresowego? no żesz w mordę...

  • 12. Data: 2012-07-12 18:17:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 12 Jul 2012 11:30:39 +0200, identyfikator: 20040501 wrote:

    > od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku
    > samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby
    > przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

    Tam bardzo często awarii ulega wlew paliwa - konkretnie rury między wlewem
    a zbiornikiem, dostępne przed prawym tylnym nadkolem.

  • 13. Data: 2012-07-12 18:49:36
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 12-07-2012 o 11:30:39 identyfikator: 20040501
    <N...@g...pl> napisał(a):

    > od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku
    > samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby
    > przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

    W puntolocie swego czasu miałem podobny problem, szczególnie jak zalane do
    pełna, przyczyna to była uszkodzona rura od odpowietrzenia.

  • 14. Data: 2012-07-13 09:11:27
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    identyfikator: 20040501 nabazgrał(a):

    > od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku
    > samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby
    > przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

    Sprawdz bak, ojciec rok temu miał to samo .. dziurka w baku a paliwa nie
    ubywało bo nie tankował nigdy do pełna :)

  • 15. Data: 2012-07-15 23:26:44
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    > od kilku dni moje seicento 900 ma awarię... śmierdzi benzyną w środku
    > samochodu... benzyny nie ubywa, nic pod nim nie kapie, wygląda jakby
    > przerdzewaiał zbiornik paliwa... możliwe? może Ktoś się spotkał?

    Albo przerdzewiał tłumik :P

  • 16. Data: 2012-07-30 18:18:38
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    braciszek się wkurzył i zaczął rozkręcać, okazało się, że benzyna leci
    ciurkiem w miejscu powrotu benzyny do baku... niestety podczas naprawy
    ułamaliśmy gniazdko powrotu benzyny w tym białym plastiku wkręconym do
    zbiornika paliwa... może Ktoś wie jak ten cholerny biały plastki wkręcony w
    zbiornik paliwa się nazywa i ile może kosztować?