  • Data: 2016-12-27 09:47:32
    Temat: Re: smog powodują samochody.
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-24 o 04:29, Jolek pisze:
    > Kierowcy nie wierzą, że smog powodują samochody. Jednak dane nie oszukują
    > - W Warszawie samochody produkują dwie trzecie wszystkich zanieczyszczeń. To
    > jest niespotykana sytuacja na skalę krajową - mówił Konrad Marczyński z
    > Warszawskiego Alarmu Smogowego. Jak dodaje rozmówca Aleksandry Sobczak,
    > najważniejsze jest to, aby kierowcy uświadomili sobie, jakie zagrożenie dla
    > nas wszystkich powodują samochody.
    >
    > https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjCk__u8IvRAhXMv
    BoKHRewABYQqOcBCEAwAg&url=http%3A%2F%2Fwyborcza.pl%2
    F10%2C82983%2C21159566%2Cstacja-warszawa-kierowcy-ni
    e-wierza-ze-smog-powoduja-samochody.html&usg=AFQjCNE
    bjh8BP3iKNsaVtZxqEFAT0askgw&bvm=bv.142059868,d.d24

    > Używać mniej gazu i hamulca.
    > Widzę, że dużo jest takich co myślą, że droga
    > to tor wyścigowy.

    No a co zrobisz, jak nie ma toru wyścigowego.
    Ja po ulicach napierdalam bo nie mam innego wyjścia.